- 
		Var i GBG idag? (lör 11 okt)Var ska man kajta idag då? Rågelund kan va lite byigt i NV, men om det blir ännu mer N så borde väl Getskär funka? Har aldrig varit i Björlanda kile så hur funkar det på NV? /Tveksam 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var i GBG idag? (lör 11 okt)
Var ska man kajta idag då? Rågelund kan va lite byigt i NV, men om det blir ännu mer N så borde väl Getskär funka? Har aldrig varit i Björlanda kile så hur funkar det på NV?
/Tveksam
Om du har lust att åka ut till Tjörn(Mjörn)finns det ställe som är ok men det är djupt lite trångt att starta fast vinden kommer åt bra.Just nu blåser det lite dåligt men den kommer väl.Hör av dig om du e intresserad.0707205600 Mårten
Hanhals kan funka, fast säkert lite byigt, jag vet inte säkert, men ut ska jag idag! Getskär är det det som ligger mot Stenungsund till ? Det borde ju funka, men har aldrig varit där.
Jag hänger gärna på, spelar ingen roll vart :-), har bil! / Mange
070/8703144 
Björlanda kile är byigt i alla vindar (fast bäst/minst sämst i NV). Bästa stället vindmässigt i NV är Björkäng (Björkängs kamping) strax söder om Varberg.
Getskär kan nog vara ganska ok men du får garanterat renare vind i Björkäng.
//nic
Hello!
Var i hanhals startar du då?
Själv kommer jag från Vårdkaseberg(Hanhals)
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var i GBG idag? (lör 11 okt)
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.