Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var i gbgtrakten imon?

• Var i gbgtrakten imon?

Publicerad av drakmannen på 9 juli, 2007 vid 18:37

Har precis gått kurs å skall nu ut å köra, var skall man åka imon för att inte vara ensam för det bör man väl inte vara som nybörjare? rågelund eller funkar askim imon på eftermiddagen?

tjoppe svarade 18 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • nic

Medlem
    9 juli, 2007 vid 20:16

satsa på Rågelund.

nic

• tjoppe

Medlem
    9 juli, 2007 vid 20:31

Definitivt!

Lyssna på den gamla kiteräven 🙂

• drakmannen

Medlem
    9 juli, 2007 vid 20:32

ok låter bra, ngn annan som kommer vara där på eftermiddagen?

• betbangan

Medlem
    9 juli, 2007 vid 20:54

kommmer vara där kl fem…på morgonen. Finns inget som går uppemot tidigt morgonsurf…inte ens morgonsex.

• tjoppe

Medlem
    9 juli, 2007 vid 21:16

Man kanske skulle ställa väckarklockan!

Men jag är rätt mör i kroppen efter idag.

//Pär

• pepa

Medlem
    9 juli, 2007 vid 21:35

Varberg mañana för mig.

• tjoppe

Medlem
    9 juli, 2007 vid 21:58

mm 04:30 är den ställd på nu!

Virena. knackar du på fönstret om jag inte ringt? *SKRATT*

• sourra

Medlem
    10 juli, 2007 vid 00:14

Imorgon (tisdag) blir det horisontalläge. En hård i surfhelg i Skåne följt av en kvällssession med fru Sourra där jag ”bara skulle hjälpa till och inte åka nåt” vilket det inte blev så mycket med är det dags att ta några dagars paus. Vänster bicepsfäste är härligt inflammerat liksom mina magmuskler som inte har hämtat sig sen sista torsdagen i juni. Men till helgen blir det åka av. Om det blåser. Här kommer en bild på Che_Riff från kvällens åka följt av lite splish-splash med krökt rygg av mig. Fru Sourra fotade.

• virena

Medlem
    10 juli, 2007 vid 01:42

Fasen prognosen ser ut att ha droppat. Man kanske ändå får göra ett försök nu när man ändå är uppe. Det vore ju härligt att avsluta tre heldagars åkning med litta morgonsurf.

• betbangan

Medlem
    10 juli, 2007 vid 01:44

Surf is Oppppp

• virena

Medlem
    10 juli, 2007 vid 06:56

@betbangan 395922 wrote:

kommmer vara där kl fem…på morgonen. Finns inget som går uppemot tidigt morgonsurf…inte ens morgonsex.

Idag vetifan om inte morgonsex hade varit bättre:wink:. Eller sömn kanske:confused2: efter en väckarklocka som stod på 3.15. Har ont över allt i hela kroppen. Känns som om handlederna skall gå av. Lite halvdåligt tryck i både kite och ben gjorde att motivationen och kraften tröt efter närmare 2 timmar imorse:mad:. Känns surt att ge upp när vinden e surfbar. Motivationen ökade väl inte direkt av att köra i Rågelund efter att ha haft 5 klockrena timmar i lejet igår. Men man skall inte klaga solen sken ju iaf:laugh:

PÄR, vart tog du vägen?

• betbangan

Medlem
    10 juli, 2007 vid 07:33

Det var inget fel på trycket i duken men visst har jag haft bättre dagar. Först gör jag en misslyckad back-roll och loopar kiten vilket gör att jag får känslan av att både hjärna och revben exploderar när jag landar. Efter det ska jag göra en transition varpå min 5:e lina går av och kiten börjar loopa om o om igen. Lyckas iaf binda om linorna och märkar att min ena häl-strap har gått av. Men visst, man ska ju inte klaga…solen sken…o det är nice

• snygging

Medlem
    10 juli, 2007 vid 08:14

Snygg kitelop cheerif!!! En annan körde lite kvällssurf i stråvalla, lite byigt men skoj!

• neven

Medlem
    10 juli, 2007 vid 10:40

Är det nån idé att testa Askim idag eftermiddag? Det är det eller inget för mig… Hinner inte åka söderut.

• drakmannen

Medlem
    10 juli, 2007 vid 11:47

Jag åker ner på chans vinden skall vrida sig mot sv så det kan nog funka.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var i gbgtrakten imon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.