Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kan man kora i stockholm?

• Var kan man kora i stockholm?

Publicerad av anonym-anvandare på 12 april, 2003 vid 07:01

Skulle vilja var och vilken vind som ar bra i stockholms trakten. Ar nu i Israel och har aldrig kort i svedala. Raker det med en 4mm eller behover man torr sa har ars. Kommer till Stockholm pa sondag och skulle hamskt garna vilja veta var jag kan leka pa vindarnas bekostnad….

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kitelife

Medlem
    12 april, 2003 vid 09:10

eller kanske leka med vinden på egen bekostnad 🙂

Ps. torrdräkt rekomenderas varmt blush.gif (eftersom vattnet håller en 3-4 grader här nere i skåne! har isen släppt däruppe överhuvudtaget????) Ds.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2003 vid 11:16

jajjemän, isen släppte ute på torö för 3-4veckor sen. torrdräkt är mysigt, fast dom flesta kör med våtdräkt(här i sthlm i alla fall). Handskar och huva är att rekomendera!
    det lättaste sättet att hitta till rätt strand vid rätt vind är nog att hänga på nån, så släng in frågan på http://groups.yahoo.com/group/stockholm_kitesurf/ (stockholm kiteboardklubbs forum) det brukar alltid vara nån som ska ut om det blåser.
    Vi ses! (antar jag om du ska köra i sthlm)

/fredrik augustinson

• hugeo

Medlem
    12 april, 2003 vid 12:14

här i skåneland är det ljummet o fint, annrs kan man väl kita på riddarfjärden!

Hugo – http://www.cameltoes.com
    Team Takoon, Naish, Wipika

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2003 vid 08:06

…..det blir inge kite for mig i sthlm. I lördags nar vinden var fin och jag pumpade upp front tuben sa sa det PANG…..shit sa jag.

Sa jag fick lammna draken i Israel for reperation, shit. sa vi ses i sommar, tack for svaren.

En mycket frustrerad vind sjal!!! mad.gif

Guz

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2003 vid 08:11

Fan så surt!
    Var draken gammal och sliten, eller? Om inte så vore det ju rätt intressant att höra vad det var för märke och årsmodell osv…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications