Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Var köpa GPS i Malmö?

• Var köpa GPS i Malmö?

Publicerad av nissew på 30 juli, 2012 vid 20:47

Hej,

Jag har en tendens att hamna bland speed killarna i Klagshamn när jag får chansen att surfa. Roligt att ligga och pressa även om mina saker inte är speed (Blacktip & RRD Freewave 85). Blir ju nästan lite sugen på att se vilken hastighet man kommer upp i när man faller av efter speed killarna för att sedan försöka ta höjd 🙂 (Annorlunda och roligt)

Så var köper man en GPS i Malmö som är bra för ändamålet. GPS för dummies tråden verkar lite out of date då den är skriven 2009 och kan ju ha hänt en del sedan dess eller?

/ Nils

swe117 svarade 12 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • swe117

Medlem
    30 juli, 2012 vid 21:06

Kul, då ska du skaffa en Locosys GT-31. Tror att du kan köpa den i Limhamn på Robbans Sport & Surf eller beställa en på någon av nätbutikerna tex surfspot.se Lycka till, ses i Klagshamn 🙂

• jester

Medlem
    31 juli, 2012 vid 05:33

Mer info här: [ame=”http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=79956″]GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• nissew

Medlem
    31 juli, 2012 vid 20:10

Tack för svar! Får stanna och snacka lite längre på stranden nästa gång så att man kan få sig en lektion i speed/gps.

• swe117

Medlem
    31 juli, 2012 vid 20:25

Ja det är bara att hojta 😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Var köpa GPS i Malmö?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.