Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › var köper man sele?
- 
eller min….använd 3 ggr. Men den har blöja. Som man i och för sig lätt kan sprätta bort. blöjan är ju bara påsydd. Allt annat samma som midje…. http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=6917&sort=1&cat=11&page=1 
- 
Är det nån som har provat denna? 
  http://butik.surfersparadise.nu/product_info.php?cPath=23_78&products_id=250 Skulle vilja veta vad ni tycker om den. Nicke 
- 
gh0st wrote:Är det nån som har provat denna?Jepp, ja kör med den. Bra sele som sitter som den ska. Absorberar stötar bra vid hårda landningar och ger allmänt bra skydd för rygg och njurar. Är helnöjd med min. /Richard 
- 
Ricci wrote:gh0st wrote:Är det nån som har provat denna?Jepp, ja kör med den. Bra sele som sitter som den ska. Absorberar stötar bra vid hårda landningar och ger allmänt bra skydd för rygg och njurar. Är helnöjd med min. /Richard har du lr någon här kolla på hur de e jämfört med Mystic Dark Rider, lr någon annan högklassig sele ? 😀 
- 
Biorno wrote:walle wrote:jacko wrote:ang. session så är jag skeptisk.de säljer ju darkridern för mindre på ontop och jag VET att den är skön. näe inge session. 
 session selen e bra mycket bättre och skönare än darkriderselen!Jag bytte från just darkrider… 🙂 Har inte provat session selen… men den ser ju för taskig ut… kolla på -06 Darkrider eller Warrior mmmm den ser snyggare ut på någon än på bilderna… personligen tycker jag den e snyggare än darkridern, men det e ju av mindre vikt… det e ju funktionaliteten och komforten på selen som e viktigt och där e nog session oslagbar, darkridern kommer inte i närheten! 🙂 
- 
- 
den ser snyggare ut på någon än på bilderna… personligen tycker jag den e snyggare än darkridern, men det e ju av mindre vikt… det e ju funktionaliteten och komforten på selen som e viktigt och där e nog session oslagbar, darkridern kommer inte i närheten! 🙂 När har du provat den, du kör ju aldrig… 
 Eller har du kanske bara provat den framför spegeln?
 🙂
Logga in för att svara.