Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var kör ni idag???????????
- 
		Var kör ni idag???????????Publicerad av anonym-anvandare på 9 augusti, 2005 vid 08:46Tja 
 Var kör ni idag?? Ser ut att bli mer vind söder om GBG. Finns det något bra ställe mellan GBG och Kungsbacka-bukten som funkar vid NV? Är det något bra surf vid Barsebäck vid NV?
 Kelsobasse svarade 20 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
- 
			14 Svar
- 
Svar till: 
 Orkar du köra så långt som till barsebäck så tycker jag att du ska köra den lilla biten extra till habo… där e de kanon på NV [/ QUOTE ] Tror han menar Ringhals… Rågelund funkar hyfsat vid Nordväst. bara det inte blir för mycket nord. Stråvalla Strand kan funka bra, men räkna inte med vågor där. 
- 
Fick själv tips här häromdagen på Onsala/gottskär som jag funderar på att testa i eftermiddag eller när vinden nu behagar öka..  . .
 C-lök
- 
Är du beredd att köra ända till Ringhals, öka på några mil ner till VBG. Det är det värt. Iallafall om du vill ha vågor. För mej blir det nog Apel ikväll… 
- 
Nejmen inte Gottskär på NV. Blir liksom inget bra… 
- 
Tja 
 Menade Ringhals så klart. Blir det inte lite för mycket nord för apelviken
 Kelso
- 
Svar till: 
 Apel lutar det mot…. [/ QUOTE ] Superfreak i Apel Basse! Du vet inte om Emma ska ner o köra me S0 4,7an??      
- 
NNV ger rätt bra vinkel på det lilla som rullar in utanför södra parkeringen. Frågan är dock om vinden orkar bygga några vågor ikväll… 
- 
Svar till: 
 Superfreak i Apel Basse! Du vet inte om Emma ska ner o köra me S0 4,7an??      [/ QUOTE ] 
 Har ingen aning faktiskt. Kom precis hem från semestern. Saga kanske kan höra med henne.
- 
Svar till: 
 Har ingen aning faktiskt. Kom precis hem från semestern. Saga kanske kan höra med henne. [/ QUOTE ] Tänkte bara så ja vet om man bör fixa till frillan o kanske dra på lite deo innan man ska ner o surfa      Näe, nu ska jag skärpa mej, vill ni ha live rapport om vind/vågor så SMSa om typ en timme så är jag på plats i viken. 
- 
Bara att fixa frissan enligt senaste rapporten! Ser du till att fixa 4.7 vind åt oss på samma gång också?? 
- 
Det blev ju inte skitbra men man fick ju segla lite iaf. Kul att testa superfreeket Ila ! 
Logga in för att svara.