- 
		Var ligger trinntorpsbadet??Tjena! Finns det någon tyresöbo här som kan hjälpa mig med vägbeskrivning, så blir jag mycket glad och tacksam! 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var ligger trinntorpsbadet??
Tjena! Finns det någon tyresöbo här som kan hjälpa mig med vägbeskrivning, så blir jag mycket glad och tacksam!
Jag tror att TWC har en vägbeskrivning på sin hemsida: http://www.twc.nu
Annars så kör du bara Tyresövägen ut förbi vägen ner till Strandbadet förbi Tyresö slott sen är det bara att fortsätta på den vägen. Det kommer ett vägskäl där man kan köra ner till vänster, men du ska hålla höger där. När du kommer till Trinntorpsbadet så ska du ha en affär på höger sida och en skylt som pekar till vänster som det står Trinntorpsbadet på.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var ligger trinntorpsbadet??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.