Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var tillverkas kitesen?

• zilversurfarn

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 17:30
    Norrman;507878 wrote:
    Zilversurfarn: Menar du att dom gjorde egna drakar eller tog in märket Eraserhead i sverige?

Eraserhead är deras eget märke. Sen om dom gjorde egna drakar (designer) eller inte skall jag låta vara osagt.

Som jag förstod det finns det en massa standard-designs. Så du kan i princip säga att jag vill ha tre modeller, en bow, en hybrid och en C-kite. Välj vad märket skall heta (NorrmanKites) och hitta på en frän grafik. Sen är du nästa Pete Cabrinha (nja).

Såg att sidan finns kvar, verkar inte vara helt inaktiv heller, http://www.kite-surf.se/.

• curry

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:54

@kirre 507868 wrote:

Weinman

dude, det är en förolämpning mot hela wakestylerörelsen att felstava legendens namn…

Lou Wainman it is!

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:57

@Milkman 507778 wrote:

I love you Intressesmurfen.

PS. Jag skulle sikta på Waiman kiterna.

@curry 507914 wrote:

dude, det är en förolämpning mot hela wakestylerörelsen att felstava legendens namn…

Lou Wainman it is!

Ska du smäda en får du smäda alla.

• kirre

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 19:24

Sorry about Wainman…. Ska försöka unvika detta i framtiden.

Norrman, tror du skall lyssna lite på Milkman, Nobiles drakar är nåt som är nytt men har en hel del cred ändå. Känner ägaren och träffat flera i ledningen och vet att du får bra uppbackning ifrån dom både vad det gäller marknadsföring och garantier, det ger en hel del trygghet.

Sen om jag förstår det rätt så dealar Milkman med ozone också, vilket är ett annat märke som jag bara har positivt att säga om vad det gäller deras organisation och hantering av garantier.

Så snacka vidare med Milkman och hälften är redan gjort för dej, om inte är det en chans för dej att lära dej marknaden och jag tror inte att du är lika sugen på att starta helt eget med nytt märke efter det, det är rätt skönt att kunna lämna över det tråkiga jobbet till nån annan 😉 Milkman till exempel 😉

Lycka till nu

Kirre

• hengo

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 19:51

@Zilversurfarn 507889 wrote:

Såg att sidan finns kvar, verkar inte vara helt inaktiv heller, http://www.kite-surf.se/.

Vad är detta? står nån svensk bakom? Coolt hur som!!

Wakebrädan såg ju vettig ut
    Lite mer rocker och vipps en shyst bräda

• milkman

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 20:20

@sourra 507915 wrote:

Ska du smäda en får du smäda alla.

Nu är du petig. Jag missa en bostav bara. Häder hela tiden! 🙂

• debkausf

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 20:29

@Norrman 507721 wrote:

aha okej, det hade varit kul att ta in ett nytt märke här i sverige. Men vilket skulle det vara? Finns ju en hel del frågor som behövs svara på så man inte tar in vilket skit som hellst. Dock värt att undersöka lite mer. Tycker vi har impotörer för de största märkerna här i sverige redan?

Ha ha, de e väl bara o ta in nåt chipp-chopp märke o ge 50% rabatt till några hyffsade åkare/kiteskolor runt om i landet som e bra på att snacka!:grin:

• norrman

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 21:48
    Milkman;507888 wrote:
    Hjälp oss med Nobilekiterna istället, så slipper du uppfinna allt från början. Vi behöver fler att jobba med, och då får du/vi andra lite draghjälp av varandra också. 🙂

Milkman: det låter riktigt intressant det. Speciellt efter kirres utalande 🙂 Säljer ni dom nu? Du får gärna berätta mer om det!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var tillverkas kitesen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.