Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varamon gänget
- 
		Varamon gängetPublicerad av gugge på 8 augusti, 2006 vid 11:32Hej på er, det årliga kräftfisket tar vid i helgen. Kommer till Vadstena Fredag kväll. Om ni sticker ut under Lördagen och kitar (ser dock inte ut att blåsa), men i fall att, kan ni inte ringa eller sms:a mig så kan jag hänga på. 070-615 05 41 /Henrik judo-freddan svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Gugge wrote:Hej på er,det årliga kräftfisket tar vid i helgen. Kommer till Vadstena Fredag kväll. Om ni sticker ut under Lördagen och kitar (ser dock inte ut att blåsa), men i fall att, kan ni inte ringa eller sms:a mig så kan jag hänga på. 070-615 05 41 /Henrik Fixar du vind så bjuder jag på skjuts, fri sprit o lyxkäk…. 
- 
Hahahahah, gillade ni vinden, ho ho ho. hade mellan 8 och 12 m/sek hela dagen gubbs. Fett ös i Nässja, hade varit kul om ni varit där. Next year dudes. /Henke 
- 
Gugge wrote:Hahahahah,gillade ni vinden, ho ho ho. hade mellan 8 och 12 m/sek hela dagen gubbs. Fett ös i Nässja, hade varit kul om ni varit där. Next year dudes. /Henke Jorå, vi fick riktigt bra vind både lördag o söndag på la Roxa. Kul att man kan tro fel när det gäller sånt…. 
- 
Gugge wrote:Hahahahah,gillade ni vinden, ho ho ho. hade mellan 8 och 12 m/sek hela dagen gubbs. Fett ös i Nässja, hade varit kul om ni varit där. Next year dudes. /Henke Funkar Nässja bra på NO-O ? 
- 
Jag tror det är trångt och svårlaunchat. Coffer borde veta. http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.phpt=32&mforum=varamonsurfklub 
- 
Rille wrote:Jag tror det är trångt och svårlaunchat. Coffer borde veta.http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.phpt=32&mforum=varamonsurfklub Hehe, helt rätt, jag vet! 
 Är inte så bra att köra där!
 Roxen va bra mycket grymmare! Riktigt bra faktiskt!Och riktigt bra surf fredag, lördag o söndag! Det tror jag inte man kunde få nån annan stans! 
 Lyckad helg helt enkelt.Vi får se om vinden vänder nu i veckan! 
 Gamla hederliga Varat!
- 
Nä, Nässja är ju inte direkt idealiskt, men what the heck! Fet stora vågor var det i alla fall. Nästa gång tar jag väl mig till La Dolce Roxa jag med. /Henke 
- 
Gugge wrote:Nä, Nässja är ju inte direkt idealiskt, men what the heck!Fet stora vågor var det i alla fall. Nästa gång tar jag väl mig till La Dolce Roxa jag med. /Henke Förlåt om vindsurfare lägger sig i er diskussion men Vadstenaspots är ju lite för intressanta för att inte lägga sig i. Körde du östnässja alltså? Stora vågor? Jag körde där i 10-11 m/s på lördagen och det är väl klart att en bit norr om udden kanske vågorna blev 8-9 dec men stora..? 
Logga in för att svara.