Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varamon söndag??
-
varamon söndag??
Publicerad av anonym-anvandare på 12 juni, 2004 vid 10:04någon som vet något om vinden? vad jag hört ska d blåsa dryga 6-7 m/s??
walle svarade 20 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
Det låter ju bra, men enligt prognoser ska det inte blåsa något. Men det är klart har du hört det så kanske det stämmer
-
blir till o smita från jobbet innan lunch p månda då!! har en bit att åka.. örebro..
-
Svar till:
Måndad och tisdad, då jävlars…
[/ QUOTE ]
Då satan jävlars anamma…
blir lite besvärligt på måndag kväll när man måste se på fotboll och kita samtidigt
-
Hehe, du kan få låna min vattentäta radio Stebe om du nu vill följa matchen..
-
Någon uppdatering i från Varamon?
När åker ni dit?
Hur mycket blåser det?Jag har platts över i bilen när jag passerar Linköping…
-
Fredo och jag drar 14.30 från Linköping…
Det blåser bra i Linköping och allt pekar på att det blåser över hela södra Sverige.
Så vi kan i princip köra ända tills imorogn bitti…
Varamon Vindsurfingklubb har som ni känner till omklädningsrum, dusch och bastu, gångavstånd till Pizzeria, så det e bara te å åk…
Se Yaa!!!
Tar med Vidoekameran ikväll, så jag vill se era fetaste konster. Filmkväll på Olerys är ju inte helt fel
/peter
-
Jag åker nog tidigare, är i linköping vid kl.13ca, om nån mer är sugen på det?
-
SENASTE NYTT från Varamon:
Stebe på väg till akuten, dålig landning…
Men annars kanonvindar och bra väder
Jag åker hemmifrån om ca 30 min nån från Linköping som ska med? -
Snackade just med Stebe…en landning med ena foten istroppad och den andra ur gjorde att brädan stack iväg och ljumsken fick sig en jävel till strech…
Lät dock på honom som att han skulle återhämta sig hyfsat. Vore väl faan annars…det där är ju vardagsmat för de ryska isprinsessorna….sälj av brädan Steff och inhandla ett par konstskrillor och en tajt trikå till vintern! -
Tjena, nu är man bra avis på er som är ute och åker. Troligtvis en ledbandsskada i knät de sög ut en del blod men inget verkar ha gått av, det blir kryckor några dar men det skall förhoppningsvis inte äventyra mitt surf i Australien
Jag drar från linkan imorn hör av er om nån är sugen på att dra ner till kusten. Jag hoppas läka ihop fort så det får bli lite surf i sommar innan jag drar
Logga in för att svara.