Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varamon söndag??
-
Det var KANOON i Varamon
vinden avtog någon halvtimma men kom tillbaka med besked, riktigt najs alltså -
Vi lämnande ett blåsigt Varamon strax efter 22.00, det hör ju till ovanligheterna.
Riktigt kul att se att så många var där
En liten grej bara…
Igår var det nästan inget badande folk alls, men när det är det så är tanken att vi ska surfa utanför de röda bojarna. Då har vi bra säkerhetsmarginal samt att vinden är mer stabil. Inne vid strandkanten så är det riktigt turbulent, så tänk på att hålla draken lågt och inte i zenit.
Samt att om det är badande gäster som nyfiket går förbi för nära vid start och landning, så måste vi börja säga till att de får akta sig lite på ett snällt sätt.
Det bästa till sist: Varje onsdagkväll så är det en ”gathering” i klubbstugan om det är vindstilla, annars så surfar man ju… grilla snacka och skit, bara umgås helt enkelt.
/Suppliang Varamon Vindsurfing Klubb, nu med Kite också
-
Någon som ska ut idag (tisdag) eller har ni alla träningsverk!!??
Johan
-
Jag har träningsverk och sedan är jag förkyld som en hund. Men jag åker till Varamon för lite filmning… om jag orkar efter ett hårt dags arbete
-
…jag får ansluta mig till ”skadadekiteboardåkareiVaramon”, vaknade upp i dag med ett svullet och ömt knä
kände inte så mycket i går, bara trötthet, men i dag käns det
men det går säkert att köra med så jag hade nog tur där…
-
Vad hände där borta igentligen? Ni verkar ha laddad fetare än någonsin! Tog ni några bilder
-
Svar till:
Vad hände där borta igentligen? Ni verkar ha laddad fetare än någonsin! Tog ni några bilder
[/ QUOTE ]
med mig e de OK… kände inte så mycket i går när jag körde, var mest trött…, men jag vred knät lite i en krash och det ömmar och är svullet i dag.
Hur ser det ut inför helgen då?
börjar ”jobba”… i morgon igen och det är nog lite långt att åka till Varamon efter jobbetFöresten vilka e sugna på en sån här?:
kommer att göra några stycken, om nån e sugen, men jag vill ha 150-200:- för jag måste KÖPArostfria fjädrar, det har vi inte på jobbet…
-
asså varamon rockar
walle den där ser ju grymm ut!
hur releasar man ”kroken” ? -
kolla in Slingshot det är en kopia av deras men med själva release spaken på andra sidan, dom flesta e ju högerhänta ju!
-
jo har sett den och även undrat vafan den sitter på
vänster sida för -
Svar till:
Åker inom en timme, ring för schûss!!
070-641 90 33
Johan[/ QUOTE ]
fan här hemma blåser det bara 3-4m/s
Logga in för att svara.