Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varamon Spritfestival 2008
-
Varamon Spritfestival 2008
Publicerad av coffer på 4 augusti, 2008 vid 23:27Sådär, då var det dags att anmäla sig igen!
highflyer svarade 16 år, 8 månader sedan 21 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
4. Biorno inkl. boende
Lätt, jag blir dock väldigt besviken om det är så att vi inte får se den årliga Speedo kollektionsuppvisningen?
-
5. B3, gärna utan boende. Tack!
Skall bli sjukt kul med fågelskådning! har hört att B1 skall utföra denna utbildningen endast iförd Borats egna Mankini! Sweet
-
9. Kommer åkande i mitt boende! Blir grymmt. Kanske hittar en stubbe så man kan köra spikar spelet med:)
-
10. Jag är på som faen, dock förstår jag inte riktigt boende grejen? Är det antal tjejer som kommer dit och tar med ngn hem eller skall ni fixa en madrass på stranden? blir sjukt nice vilket som är jag övertygad om:P
-
Det skulle ju ändå vara lite kul å kröka Björn under bordet…precis som in Varberg.. 🙂
-
@linsmeier 487878 wrote:
10. Jag är på som faen, dock förstår jag inte riktigt boende grejen? Är det antal tjejer som kommer dit och tar med ngn hem eller skall ni fixa en madrass på stranden? blir sjukt nice vilket som är jag övertygad om:P
Vore kanon om du kan ta med dig målsmans underskrift på att du får vara borta och även att du får dricka, så det inte blir några problem sen.
Logga in för att svara.