Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg i morgon
- 
		Varberg i morgonPublicerad av wroomlars på 27 april, 2008 vid 16:08Någon ska köra i morgon, jag vill i såfall hänga på. Är här nere på jobb nu. zilversurfarn svarade 17 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 37 Svar
- 
			37 Svar
- 
Jag sticker ner till olofsbo vid kl 16 om de blir so annars läjet på syd! 
- 
Blir olof för mig med. Sticker från kärnkraftverket vid 15. 
- 
Jag tar resterna efter sourra på tisdag då jag anländer till Sverige… 
- 
Olofsbo, Falkenberg ? Jag åker gärna karavan 🙂 Vaknar väl vid 13-14 frukost sen direkt dit. Lars 0735413999 
- 
Men vad fan kan inte vänta tills imorgon då. Jag vill ju oxå leka. 
- 
Vind, 20 grader varmt och sol!? Vad har hänt :confused2: . Rätt dag att vara ledig på iaf! :santa: . 
 Är verkligen Olofsbo bättre än draget på SO?
 Ses kanske i EM grabbar (om det nu finns några rester kvar till er….:wink: )Snygging, har du vaknat? När drar vi?
- 
Ja vad blir det nu? Olofsbo eller Torkel? Har aldrig kört Draget på SO, funkar det ok? 
- 
Haze;461371 wrote:Jag tar resterna efter sourra på tisdag då jag anländer till Sverige…Gott Haze! Då ses vi morgen igen broder!!!:smile: /Nicco 
- 
Yann;461442 wrote:Ja vad blir det nu? Olofsbo eller Torkel? Har aldrig kört Draget på SO, funkar det ok?Det funkar MEN vrider det mer mot syd så är det ju bara att dra längst ut i Draget. Lämna av prylarna i vändsonen, och parkera vid pumphuset (tag med skate att åka tillbaka på), ELLER snacka med taxichaffisen som bor i det stora gula huset på vänser sida innan vändzon. Där brukar vi få parkera! 
 Gå mot ”Krugers gamla bryggfundament” mer säger jag inte på öppet forum….snacka med Tote (han vet). Det är riktigt fina surfvågor där ibland också:wink: !
Logga in för att svara.