Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Varberg i sydost? (från björkäng till Åsa ungefär)
- 
		Varberg i sydost? (från björkäng till Åsa ungefär)Publicerad av walle på 4 juli, 2005 vid 09:43Vart e det bäst/vart funkar det? 070-3236703 rocco svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
kan berätta det om du berättar var man kör i SO i västervik/hallmare/gamleby/loftahammar eller därikring  
- 
Svar till: 
 kan berätta det om du berättar var man kör i SO i västervik/hallmare/gamleby/loftahammar eller därikring  [/ QUOTE ] 
 i din röv 
- 
Svar till: 
 kan berätta det om du berättar var man kör i SO i västervik/hallmare/gamleby/loftahammar eller därikring  [/ QUOTE ] 
 i syd ost funkar det i Västervik, en spot heter ”bondbacken” och ligger ute på Gränsö parkerar mitt i mot slottet och går ut 100m så finns det en liten strand och lite gräsplättar att rigga på… vid Nordost till syd e det öppet hav och bra vindar där…Vid sydliga till sydvästvindar är det Hallmare i Loftahammar som gäller. i syd funkar även Gamleby men det e stora träd på stranden och inte så värst lång grunt, du bottnar bara ca 40 meter ut, men för mig går det bra. I Nordväst till Nordost är det bättre runt Västervik, bl.a Lysingsbadet men det finns ett par olika spots då. Vid nordväst till ost funkar det även att kitea mitt inne i Västervik, passa på att ta en burgare på Mc eller en bärs på ”Simson” medans du kör  men akta för fontänen men akta för fontänen /walle 
- 
Svar till: 
 Vart e det bäst/vart funkar det? 070-3236703 [/ QUOTE ] http://www.ytspanning.se/spotviewer.asp?wave=undefined&spotId=41&areaId=6&windDir=ALL&#spot Kanske funkar torkelstorp, nån har påstått det,… kommer inte ihåg hur vädersträcken låg men spoten är grym. Dyig o jävlig men lagom djup/grund för att droppa draken och tappa brädan stup i ett. Alltså är det bara o ladda fett hela tiden  
- 
Svar till: 
 Tjaah man kan ju köra på SO till O på secret  [/ QUOTE ] Dela med dig 
- 
Top Secret! ingen kommer hitta de om inte vi avslöjar vägen. 
Logga in för att svara.

:
 :