Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg ikväll / imorron?
-
Varberg ikväll / imorron?
Publicerad av surfmc på 21 juni, 2005 vid 11:02Nån som ska ut i Varberg ikväll eller under dagen i morron, jag ska kanske ut i morron men måste iväg på annat på em så är det någon som ska köra i varberg nånstans på fm?
rocco svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
ok, jag måste sluta vid 14-15 ungefär, tråkigt, nån mer som ska ut? Jag kan dra tidigt och har plats i bilen. Apelviken eller Björkäng.
-
Apelviken framåt kvällen låter klockrent! Slutar jobb halv 4 och drar genast efter det!
//Daniel
-
Tycker alla ska komma till kärradal
Eller så får väl vi pallra oss in till Apelviken.
-
När kör ni i kärradal, dagtid eller efter arbetstid? Jag kommer dra ut någonstans vid ca 8 halv 9.
-
Jag jobbar på förmiddagen men kommer sticka så fort jag någonsin kan. Är antagligen ute på vattnet efter lunch om allt går som planerat. samma gäller sjögren o benson. E du kvar då så syns vi.
-
Får besök som åker från alingsås vid lunch så jag har nog packat för att dra mig vid lunch, men jag kör gärna i kärradal nån annan dag. Var på Fridas i¨går o käka, det var juste !
Nån annan som kör på fm i morron kanske?
-
ska jobba imon till 12 så efter det blir det att köra som fan
-
Jodå.. det var ioch får sig ett tag sen jag åt på fridas.. har käkat på Fyren ”Führern” det senaste efter vi varit ute. men ska du ut nån gång så smiska iväg ett mail eller nåt. ha d
/Richard -
Svar till:
ska jobba imon till 12 så efter det blir det att köra som fan
[/ QUOTE ]
Det kan du ta o fethaja att vi ska!
Logga in för att svara.