Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg Imorrn?
- 
debkåusf;450769 wrote:In 3 years we have advanced no futher than an asmatic ant whith 4 bags of heavy shopping!Nått liknade detta http://www.youtube.com/watch?v=mI1VEdm12nc&feature=related 
 Varför skriver alla på engelska skotte fattar ju svenska eller åtminståne skånska 😀
- 
Nog för att du umgås med tröga människor som man ofta måste förklara saker för flera gånger men jag tycker ändå att du är orättvis när du tar för givet att alla vi som hänger på forumet inte fattade vad du skrev första gången. Jag fattade visserligen inte men det finns säkert någon som gjorde det och han eller hon känner sig nog kränkt nu. KRÄNKT! 
- 
sourra;450856 wrote:Nog för att du umgås med tröga människor som man ofta måste förklara saker för flera gånger men jag tycker ändå att du är orättvis när du tar för givet att alla vi som hänger på forumet inte fattade vad du skrev första gången. Jag fattade visserligen inte men det finns säkert någon som gjorde det och han eller hon känner sig nog kränkt nu. KRÄNKT!det går ju av gamal vana men jag ska skärpa mig här på forumet 
- 
sen finns det ju vissa som bara slänger in inlägg som både saknar substans och allvar, ja till och med aviker från ämnet 
- 
Ja det är skamligt. Usch. Nu känner jag mig kränkt igen. KRÄNKT! 
Logga in för att svara.