Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varberg kiteweekend på svt!
-
varberg kiteweekend på svt!
Publicerad av yeeah på 22 maj, 2009 vid 15:38http://svtplay.se/v/1566946/vastnytt/forsta_kitesurfingtavlingen_i_sverige
ser ut som ni har det bra där uppe!
Kul att tv kommer ut och gör ett positivt reportage. visserligen inte sveriges första tävling men ändå.debkausf svarade 15 år, 11 månader sedan 16 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Ja det var fan grymt. Å det bästa är att det inte är slut än!! Två dar till.
-
Chyea! Fan va najs har aldrig sett min kite från det hållet, ser ju mean ut! And thank you SVT for gettin min grab där i nånstans, va la det enda vettiga man gjorde idag 😀
-
Krillan82;548075 wrote:Okej jag inser nu att jag tog fel beslut att stanna hemma
dålig stil krillan…
-
Lelleee;548134 wrote:dålig stil krillan…
jaa jag vet men vi får fan syba till de en annan dag.
-
”I går drog Varberg kite weekend igång i Apelviken. Och Sveriges första Cabrinha, kite race, gick av stapeln. ”
Underbart när journalisterna vet vad dem skriver om. Tror att denna pajsaren fått för sig att ett kite race heter Cabrinha… Bra där..
-
Frågor:
1. Hur gick det för dig Haze i course-racet med din deluxebräda med rätt fenvinkel å allt?
2. Är det verkligen 3000 Hallänningar som kitesurfar?
3. Var det en bra idé att lova att åka till Norge den här helgen? -
Cant believe you werent there dude… when I was kissing neven, I was thinking of you.
-
Haha, det var så lite så. Jag tyckte prognosen såg så kass ut att ni gott kunde ha lite hjälp på traven.
-
sourra;548195 wrote:Frågor:
1. Hur gick det för dig Haze i course-racet med din deluxebräda med rätt fenvinkel å allt?
2. Är det verkligen 3000 Hallänningar som kitesurfar?
3. Var det en bra idé att lova att åka till Norge den här helgen?1. Det gick la bra för Haze! Jag har en fin bild när han letar krabbor.
2. Ibland känns det så.
3. Nej. Ungefär lika dåligt som att jobba den här helgen. Men jag hade iofs inget val.
Logga in för att svara.