Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varberg lördag??
- 
		varberg lördag??Publicerad av gonzo på 11 januari, 2008 vid 13:51är det några stollar som ska ut i morgon å köra i vbg trakten. 
 det ser ju fint ut första kiten 2008 för min del i sådana fall :cool2:debkausf svarade 17 år, 9 månader sedan 23 Medlemmar · 105 Svar
- 
			105 Svar
- 
de skulle vara gött, nån som ska ner från götet o vill samåka? kör du naken imorgon gonzo? 
- 
@WakeNils 437990 wrote: de skulle vara gött, nån som ska ner från götet o vill samåka? kör du naken imorgon gonzo? Gonzo kommer köra insmord i ull fett. Han skulle dock behöva lite hjälp av Haze att smörja in ryggen? 
- 
Blir nog läjet , sedan avslutar vi med en DW till getterön. Om allt stämmer! 
- 
Söndag verkar bli lite bättre med vind och mindre regn… Kör ni också på söndag? /Mat 
- 
Mat;438029 wrote:Söndag verkar bli lite bättre med vind och mindre regn… Kör ni också på söndag?/Mat Jag hinner inte köra på lördag så funkar det på söndag är jag på! 
- 
Hoppla, hur många blir ni? 
 Downwind vore ju kanoooon efter lite vågor i Läjet (om vi får ihop det med bilar)!
 Jag kör från Götet imorgon fm och försöker få med mig ett par gubbar…förhoppningsvis även söndag (om fru och barn tillåter).Nils: Vad är det för startavgift till Chalmers Open? Meritkrav? Hört något om startfältet so far? 
- 
Halla era stollar ser det inte ut att vara mkt SO? Kör Olofsbo isf. //alex 
- 
@Zilversurfarn 438031 wrote: Jag hinner inte köra på lördag så funkar det på söndag är jag på! Gött! Satsar på söndag morgon då! Hörs! /Mat 
- 
Jag uppfyller 0 av 2 krav i nuläget så jag stannar hemma och pluggar matte. 
Logga in för att svara.