Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg måndag någon?
- 
		Varberg måndag någon?Publicerad av zilversurfarn på 6 november, 2006 vid 12:09Kan nog dra tidigare från jobbet idag. Åker förmodligen till Apelviken om det inte blåser för mycket för en 9kvm C. Nån annan som är på G? zilversurfarn svarade 18 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
- 
			5 Svar
- 
Var där en dryg timme idag. Helt ok drag med min 7m Tribal. Byigt som skam men fantastiskt varmt i både luften och vattnet – rena sensommaren. 
 Försökte åka lite med min North Rocketfish men toside-grejen funkar dåligt. Säljer brädan – any takers?/J 
- 
Fett bra idag! Körde tills man knappt såg vågorna längre… Gött o blanda vågridning med lite hopp (samt att bli rejält spolad), instinct 7:an var gjuten! 
- 
joje wrote:Försökte åka lite med min North Rocketfish men toside-grejen funkar dåligt. Säljer brädan – any takers?/J 
 Vad ska du ha för den? lite sugen men förmodligen inte råd…
- 
Tja man får ju en ny för 6000.- på Wallen, min är inte årets utan fjolårets… 2000.- pok, ev frakt på köparen Den är mycket lite använd. /J 
- 
joje wrote:Tja man får ju en ny för 6000.- på Wallen, min är inte årets utan fjolårets…2000.- pok, ev frakt på köparen Den är mycket lite använd. /J Lite sugen är man ju… 
 Hade varit gott med en sån idag. Jäkligt goa vågor i Apelviken fast lite för stort med en 9:a. 17m/s i byarna.
 Kommer du ner imorgon så provar jag gärna! 😀
Logga in för att svara.