Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varberg på syd/ssöst?
-
above_the_law;542532 wrote:MEN, kom ihåg att det är fågelskyddat område från kostängslet i norra delen och uppåt en bra bit´!
Rött = ironi eller hur var det? Har till och med för mig att det var du som introducerade det på Steffo 😉
Episk dag idag!
-
Yann;542769 wrote:Rött = ironi eller hur var det? Har till och med för mig att det var du som introducerade det på Steffo 😉
Episk dag idag!
Visst va det, ni kom ner precis när det börja friska i på allvar. Men faaan va gött, inga skor eller handskar nu börjar det likna något.
-
va fan, 23 grader, sol o vind i morgon måndag ju!
jag får stanna en dag till helt enkelt. någon som ska med på surf måndag förmiddag i läjet/apelviken?
-
ja det va sjukt bra igår, perfekta vågor rikligt med vind och massor av sol.
bara att hoppas på lika bra väder i morgon. -
hattfan;542635 wrote:Men ser ni något jag inte ser, gurun visar ju 4 ms?
Fasen det var surt med bomturen till TT.
Det kom lite mer vind vid 17 tiden och jag drog tillbaka och blötte ner kiten.
Dock gick det knappt att åka.Tydligen måste man ner till V.berg för att det skall fungera…
-
verkar inte vara någon vind riktigt än men det ökar lite just nu verkar det som, får bli eftermiddagssurf!
-
lite sent påtänkt men om nån åker ut snart så hakar ja gärna på! ring mig : 073-7408266
-
eller så hyr jag bil från volvo green car drive om nån vill med, blir lite dyrt om jag åker ensam! totalt blir det ca 350kr om vi kör fram till 19 och åker till torkelstorp! ring mig på 0737408266 om du är intresserad… och snabba er på!
-
Sjælv kørde man tokplatt med sjukt bra drag i nia…. Och ensam på hela spotet Danmark rockar fett!!
Logga in för att svara.