Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg -> Stockholm, soppastålar? Stekhetafton

• Varberg -> Stockholm, soppastålar? Stekhetafton

Publicerad av nomad på 16 april, 2007 vid 16:35

Börjar med att be om ursäkt för att jag lägger denna tråd i detta forum men man vi ju ha svar ju…:smile: Har just köpt en så fiin bräda så men vågar inte bussgodsa’ upp den efter alla skräckryckten man hört. Är alldeles till mig i neoprentrasorna här på baksidan och vill ju ut och pröva min nya leksak. Så jag tänkte att det kanske finns någon vänlig surfbroder eller syster här på forumet som ändå skall köra sträckan och kan tänka sig en lite slant för soppaförbrukningen att ta den med sig? Kanske kan vara ett bra sätt att delfinansiera den ”Stekheta aftonen Hotsails Maui” kläm och känn, skall ha nu på lördag 21:a. Den e 239 lång och 69 bred, 115L freestyleplanka så den skrymmer inte som en pråm direkt. Vore så fint om någon svarade. Skälig peng utgår givetvis.

/Önskar er mycket vind.

kinetic svarade 18 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • kinetic

Medlem
    16 april, 2007 vid 16:53

Jag skall (om prognoserna ser OK ut) till Skåne i helgen…Skulle ev kunna tänka mig att plocka upp din bräda mot mindre ersättning på hemvägen om säljaren kan möta mig nånstans på vägen mellan Helsingborg – Göteborg (E4:an?)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg -> Stockholm, soppastålar? Stekhetafton

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.