Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Surfklubb
- 
		Varbergs SurfklubbPublicerad av vsk på 20 maj, 2008 vid 15:35Tänkte bara presentera mig. Nu är det dags att bli medlem i Varbergs nystartade surfklubb, Varbergs Surfklubb. Man blir medlem genom att sätta in årsavgiften (100kr) på bankgironummer 288-8279. Skriv i fältet för meddelande Namn, Födelsedata och E-postadress. Varbergs Surfklubb är en enad surfklubb för till exempel vågsurfare, vindsurfare och kitesurfare. Vill du veta mer, mejla ulrik.sv@telia.com. Info: 
 Varbergs Surfklubb
 Org. nr. 802441-0592
 Bg. nr. 288-8279
 c/o
 Ulrik Svensson
 Skånegatan 158
 43230 Varbergklubben svarade 17 år, 5 månader sedan 19 Medlemmar · 38 Svar
- 
			38 Svar
- 
Det är ingen ursäkt Skotten! 🙂 Klart man stödjer det här grymma initiativet! Betalning skickat. 
- 
yes de här blir superb! Kunde ha en kurs för oroliga päron, mamma va helt uppe i varv när hon läst artikeln häromdan om den killen som låg ute i vattnet i 4h och sjöräddningen letade efter han. Hon kom med massor av förslag om säkerhet på vattnet och hon funderar på att köpa en vattensäker sändare till mig :laugh: 
- 
Ja riktigt mycket cred till er som slitit med detta! Tänk på att man inte behöver bo i närheten av varberg eller ens på västkusten för att vara medlem, (till och med stockholmare är välkomna…eller?) 😀 . 
 100 spänn är inte dyrt och då hjälper vi till att hålla våra stränder tillgängliga för surf och fria från förbud.
 Ser fram mot VSK:s första surffest :cool2: .
- 
jag som festansvarig ska göra det bästa för att få till en kväll ni sent kommer glömma. 
 när var och hur får vi se. men midsommar i viken med habo locals e ju en kväll ni inte får missa
- 
_Sofia_;466821 wrote:yes de här blir superb! Kunde ha en kurs för oroliga päron, mamma va helt uppe i varv när hon läst artikeln häromdan om den killen som låg ute i vattnet i 4h och sjöräddningen letade efter han. Hon kom med massor av förslag om säkerhet på vattnet och hon funderar på att köpa en vattensäker sändare till mig :laugh:Är din kära mor kanske sugen på att bli säkerhetsansvarig i klubben?? Verkar ju ha en massa bra(?) tips. Som sagt ALLA e varmt välkomna 
- 
Planering för första kitetävlingen börjar nu! Alla som vill hjälpa till eller komma med tips kan höra av sig til vsk via pm här eller via mail. 
- 
Tjenare Bra jobbat och lycka till framöver:grin: Inbetalt och klart Vi synes 
 Mvh/Roger
- 
debkåusf;467081 wrote:Planering för första kitetävlingen börjar nu! Alla som vill hjälpa till eller komma med tips kan höra av sig til vsk via pm här eller via mail.vad sägs om öl-kite? man kitar en viss sträcka med 7-10 depå stop där det gäller att svepa en 33cl flaska. 
Logga in för att svara.