- 
		Varför i helvete blir det ingen stockholmbris?????Grundvind ostlig 8-12 ut på havet, svinkallt i vattnet och stekvarmt på land…varför blir det ingen briiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis???????? Jag börjar bli jävligt less…. 

Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varför i helvete blir det ingen stockholmbris?????
Grundvind ostlig 8-12 ut på havet, svinkallt i vattnet och stekvarmt på land…varför blir det ingen briiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis???????? Jag börjar bli jävligt less….

Jag hoppas att du inte tror att bris innebär att rådande vindriktning bara ökar 5m/s när brisen sätter igång.
Blåser det 8-12 lär det inte bli nån bris!
Vänta till de lugna, nästan vindstilla och varma förmiddagarna, då finns chansen för bris!!!
/Fjant
Hmmmm…jag ska köra om dig utan att hålla i bommen när vi syns på vattnet! Passa dig noga!
 Sur-Mats
Sur-Mats 
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varför i helvete blir det ingen stockholmbris?????
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.