Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Värsta på hoppett hittills på Steffo!
-
Nej han ljuger ej finns inget att vinna på det! Men sådant för står du säkert ej. Men du är välkommen att reta mig fejs to fejs om du nu tycker det är så roligt. Anytime.
-
ähh Patrik radera inte så snabbt!! Snälla killen.. Låt oss ha chans å läsa så kan vi oxå säga sitt i ämnet
-
Du kan vända dig till Stefan och klaga för mig har du förbrukat din rätt att vara här på Steffo! Men det är inte jag som bestämmer det utan Stefan så tills han säger att du är en typ som förtjänar att vara här på Steffo kommer jag att radera dig så mycket jag orkar! Skicka ett klagomål till Stefan Konfmastern. Noterar för allmän kännedom att du nekar till att ha nämnt något om någon flaska! Bara att min fru var fet.
-
Du ditt sillanylle.. har du inte fattat att detta är en tråd sóm har innebörden att inte hålla på med personangrepp..?
vad har johan gjort dej ?
tyvär så är du bara på Steffo forumet och håller på med detta hela tiden.. har sett dina inlägg på både W-surf och kite och du sysslar inte med någon av dessa 2 sporter utan dina inlägg går ut på att säga hur fjantigt du tycker båda sporterna är och låta nedlåtande mot det dessa …
först ska jag spöa den fjanten som är på patrikoll och hans familj.. sen jävlar åker DU pisspojken på en hel laggårdsvägg med däng..
ska du inte till öland och visa dej ????
lägg av med detta och köp lite utrustning så kanske du kan ha en anledning att skriva. -
Hej kisspojken!
Jag vet inte vad jag har gjort dig. Kanske är det så att din pojkvän har lämnat dig och inte tycker om dig längre? Hursomhelst så skiter jag i det.
Detta har inte med mig att göra så lämna mig utanför..
Jag är på denna konfen för kitens skull och inte för att ta skit från dig.
Jag har föresten hittat en länk här som kan vara nyttig för dig.
http://www.sahlgrenska.se/templates/Page____26938.aspxMvh johan
-
Va fan e det för fel på dig gosse? Jag känner varken Jott eller dig mer än från inläggen här på Steffo men utifrån det så ta o lugna ner dig.
Patrikol! Skit i det mannen. Det är uppenbarligen bara någon som tycker det är kul att få lite uppmärksamhet. Jag har inte hunnit läsa något av inläggen men jag antar att det inte rör sig om en oskyldig smiley (som ju fick dig att spy galla över mig en gång i tiden…)?
-
Jajaja det var inte jag som började johan! Nicke jag har nog kitat längre än dig. Började våren 2002. Ska inte till öland men körde i apelviken igår. var var du då?
Orkar inte bråka peace boys
Logga in för att svara.