Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart drar man Öland eller Västkusten!!!!

• Vart drar man Öland eller Västkusten!!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 26 maj, 2000 vid 05:16

Sitter här mitt i Småland har lika långt till Varberg som Öland.
    Idag så är nog Grönhögen och Varberg lika bra. Shit.Har precis kollat både Ölands och Varbergs Webbcams. Ah fan jag tar Varberg.
    Snabbt inlägg.
    Har följt debatten om Ölandskameran.
    Tror inte allt står rätt till hos Vooddo.
    Varberg nu W 9.4 Max 14,8
    Öland wsv 12,5 Max 16,5
    Var det inte dessa diffa han anmärkte på samma på båda ställerna.
    Roligt var att jag tror att det var han bil som var med på bilden som Varberg hade men är inte säker. Då träffar jag honom. Han är snabbt uppe.
    Nä skit i hans snack om fejkade vinduppgifter utan tack grabbar på båda ställerna som fixat detta åt oss.
    Bra att några gör något i stället än som en viss herre.
    Gnäller.
    Nu drar jag TJOhoo!!!!!!!

anonym-anvandare svarade 25 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • voodoo

Medlem
    29 maj, 2000 vid 07:35

Du kanske skulle ta och läsa igenom inlägget helt så skulle du sett att det hela började som ett ”skämt” till Kenneth för att ge igen för ett visst mejl.
    Och det var min buss som du såg..Vad menar du med snabbt uppe du var väl inte ens där!! för jag parkerade där på fredagen, då det var som bäst och då satt ju du och stirrade på datorn, och det är ju inte bara jag som gnäller bara att en viss herre vågar gå ut med vem han är och för att han tycker det är kul att driva med folk på konfen som är så lättstötta!!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 maj, 2000 vid 22:13

hm ibland udrar man vem som är lättstött hmm

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2000 vid 04:42

Skippa båda ställena… vill ni ha surf på höjden bredden och längden så har Gotland allt vilket inte:) Öland eller Varberg har.

Smurfa till http://www.gutesurf.cjb.net… sedan till Nemoc, där finns uppgifter om våghöjderna för de närmaste dagarna framöver.

/Calle

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications