Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart i helllvete e vinden??
-
Vart i helllvete e vinden??
Publicerad av s66 på 22 oktober, 2004 vid 15:44Vi hade kulingvarning lovat här nere i Hanöbukten med 12-16m/s. Vi hade inte ens planing me 7,0 och jag hade inte ens mina saker i vattnet. Fasen va skumt, lite smått besviken.Gubbs…var åker vi imomrgon? Sydkusten, Västkusten….vart? Har fan ingen aning men segla ska ja i alla fall. Hör av er 0709/546676// Andreas S-66
peter-andersson svarade 20 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
I västerbotten!
Planade finfint med 7,2 respektive 6,6 idag strax utanför UMEÅ.
Så nu vet du!/jesper -
Uppsala/Ekoln fullt drag med 5,9m² stundom lite överriggad (9:30-13:30) Vinden droppade i 30 minuter runt 12tiden sen var det fullt ös igen, mumma…..
-
Varför kom du inte till Lindö? Vågbräda och 4.7 (du hade nog föredragit 5.4), en och annan våg fanns det också.
Pelle -
Lindö ligger utanför ronneby. Haga med 5,3 på förmiddagen och sen 5,3 i grönhögen för att sedan få 4,7 efter kl 3
Markus S-77
-
4,5 i halmstad bra på eftermiddan men avtog sen vid fem för att sedan öka när det började bli mörkt.
skönt att äntligen dom västliga vindarna har kommit igen -
Fullt drag i Björkvik, 5.4, stundtals överriggad.
Vinden droppade efter 16.00 ungefär.Irie Man
-
Vi hade faktiskt helt ok vind i Askim med.. Kört 5,7 sendan lunch.. Vinden kom å gick lite, men överlag helt ok..
//Thomas som äntligen har satt vulkan!! 2,5 gånger dessutom..
-
FAN! ska aldrig mer låta morsan bjuda folk bara för jag har fyllt år. hellvete.
men nu har jag ju råd med negativscannern iofs… -
Svar till:
Vi hade kulingvarning lovat här nere i Hanöbukten med 12-16m/s. Vi hade inte ens planing me 7,0 och jag hade inte ens mina saker i vattnet. Fasen va skumt, lite smått besviken.Gubbs…var åker vi imomrgon? Sydkusten, Västkusten….vart? Har fan ingen aning men segla ska ja i alla fall. Hör av er 0709/546676// Andreas S-66
[/ QUOTE ]
Var höll du hus igår då Andy, Va du bakfull igen? Körde Apelviken, ”Ner i fickan, upp på läppen, smack manöver” osv osv du vet. Så kunde du ha stannat här i Varberg o tagit ett par järn idag!
-
Mackan, kollat nåt på det filmade? skicka nåt till mig på msn.
Nice session i fredags, synd att vågorna inte höll i sig bara.hade gott.
Logga in för att svara.