Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart i Varberg imorgon?

• Vart i Varberg imorgon?

Publicerad av oharris på 24 juli, 2009 vid 21:03

7-8 sek/m och sydväst, som utböling undrar man ju vad som är bäst och vart man får åka en dag som imorgon? Läjet? Eller någon som ska ut i trakerna kring Gbg/Stenungsund så man slippr åka bil allt för länge…

// Fredrik

debkausf svarade 15 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • lance

Medlem
    24 juli, 2009 vid 21:34

Vi sticker till Varberg/Falkenberg. Antingen Björkäng, Varberg eller mest troligt Ringssegård. Lär ju inte vara ensamma men där är vi Pär Och UT för surf lördag och söndag.

Ses kanske på vattnet.

Lance

• oddma

Medlem
    24 juli, 2009 vid 21:42

Blir nog Varberg / falkenberg för min del med, björkäng eller ringssegård men har inte riktigt bestämmt mig än.

Var och surfa för en stund sen innan solen gick ner i ringssegård och tycker det var ett riktigt bra ställe men brukar de bli trångt på lördagar som imorn ?

Ses på vattnet!

• blackadder

Medlem
    25 juli, 2009 vid 09:01

Om ni sticker till Läjet, kom ihåg att det inte är tillåtet at gå i vid kiosken. Ta er ut till Södra Näs (kohagen).

• ollep

Medlem
    25 juli, 2009 vid 09:26

Hur stabil känns vinden där nere nu, någon varbergsbo? Har inte riktigt bestämt hur jag skall göra idag, någon från götet som skall ner förresten?

• debkausf

Medlem
    25 juli, 2009 vid 09:54

jazzigt som fan, ser ju bättre ut ikväll.

• ollep

Medlem
    25 juli, 2009 vid 10:05

Okido, unjefär som surfers vindstation säger då. DMIn ser fin ut för morgondagen. Kanske bättre att lägga krutet då istället. Tack debkåusf, ses imorgon eller, du kör i kohagen misstänker jag?

Jag har förhoppningsvis någon att åka med imorgon, dock inte 100%. Är det någon från Göteborg som säkert vet med sig att det blir Varbergtur imorgon?

• debkausf

Medlem
    25 juli, 2009 vid 10:22
    BennyTC;561409 wrote:
    Okido, unjefär som surfers vindstation säger då. DMIn ser fin ut för morgondagen. Kanske bättre att lägga krutet då istället. Tack debkåusf, ses imorgon eller, du kör i kohagen misstänker jag?

Jag har förhoppningsvis någon att åka med imorgon, dock inte 100%. Är det någon från Göteborg som säkert vet med sig att det blir Varbergtur imorgon?

Vindstyrkan på surfers stämmer bra men riktningen visar 25-30 grader för mycket alltid. Imorgon hoppas man på lite hårdare vind så nomaden får jobba lite tycker dock att prognoserna har stämt dåligt på senaste tiden.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart i Varberg imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.