Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vart kör man i Stockholmstrakten??
-
Vart kör man i Stockholmstrakten??
Publicerad av anonym-anvandare på 3 augusti, 2004 vid 09:09Ny i Stockholm och undrar om det finns några ställen där det är ok att köra. Har bil så det är inte några problem att ta sig söder eller norrut.
/andreas
rambo_johnson svarade 20 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
har du lust att dra till gålö typ nu? hämta mig i solna isåfall
-
Ajdå. En till stackare som blivit blåst på konfekten och flyttat till Sthlm. Jag har oxå snart förvisats till sveriges röv. Vi kan nog ta o lägga kitarna på hyllan:) Själv fick jag svar på samma fråga att det blir kanske ett par surfdagar per år. Vi får dra utomlands oftare istället.
/Bästkustskt! -
En stackare till här
, flytta nyss in i en lägenhet i Västberga.
Och hoppas på vind i höst så man hinner lära sig att åka några meter i alla fall.Det är i alla fall nära till Arlanda
-
checka av mer 08e orienterat på http://www.kitenation.se för dagliga sessions, eller i alla fall försök till det. Som framgår så är det inte samma lyx som i södern med spots och vind.
s
-
Svar till:
Ny i Stockholm och undrar om det finns några ställen där det är ok att köra. Har bil så det är inte några problem att ta sig söder eller norrut.
/andreas
[/ QUOTE ]
man kitar inte i sthlm
-
Svar till:
Ny i Stockholm och undrar om det finns några ställen där det är ok att köra. Har bil så det är inte några problem att ta sig söder eller norrut.
/andreas
[/ QUOTE ] Har du bil så finns det tydligen ett ställe några mil söderut, skåne tror jag det var.
-
Svar till:
Svar till:
/andreas
[/ QUOTE ] Har du bil så finns det tydligen ett ställe några mil söderut, skåne tror jag det var.
[/ QUOTE ]
Äh, man kan få finfin kitesurfing i stockholmstrakten, och så ligger sveriges kiteparadis nummer 1 bara några sjömil därifrån… jo jag menar gotland och inte skåne
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
/andreas
[/ QUOTE ]
Äh, man kan få finfin kitesurfing i stockholmstrakten, och så ligger sveriges kiteparadis nummer 1 bara några sjömil därifrån… jo jag menar gotland och inte skåne
[/ QUOTE ]
gotland suger så jäävla fett jämfört me skaune så de sååå. håll käfta
-
har själv löst det med hjälp av båt, vi har ju tillgång till mkt vatten även här uppe i norr, så när man börjar få kläm med att hoppa ner från båten och launcha funkar det perffa!!
-
Äh fy fanken va jag blev ännu mer deprimerad när man läser sånt här!!!! åka till Gotland, launcha från båt, köra till skåne…..
-
Hugo skåne är nog bra när det blåser men jag och david blev ju tvungna att dra från skåne till gävle bara för att få åka ju.
/John
-
Svar till:
Hugo skåne är nog bra när det blåser men jag och david blev ju tvungna att dra från skåne till gävle bara för att få åka ju.
/John
[/ QUOTE ]
fan det blåste här idag, fast det blev många påkitade metallrör…haha
-
Svar till:
/John
[/ QUOTE ]
Wöörd! G-bay e grym.
Långgrunt med massor av möjlighet till stenbonkartrix. Gjorde även ett försök till att åka uppe i Dalälven… Sket sig men nästa ggr så. Men vind var det i dagarna 3.
Niklas
PS Augustin nya bräda e såååå skön. 5 av 5 hattar!
-
citat
”fan här i skåne kör man 15 min ut till nån jävla ringsjö och hittar en spot som spöar vad fan som helst i sthlm”
– August shaper
Logga in för att svara.