Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart kör man i Stockholmstrakten??

• Vart kör man i Stockholmstrakten??

Publicerad av anonym-anvandare på 3 augusti, 2004 vid 09:09

Ny i Stockholm och undrar om det finns några ställen där det är ok att köra. Har bil så det är inte några problem att ta sig söder eller norrut.

/andreas

rambo_johnson svarade 20 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • curry

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 09:20

har du lust att dra till gålö typ nu? hämta mig i solna isåfall grin.gif

• pet

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 09:30

Ajdå. En till stackare som blivit blåst på konfekten och flyttat till Sthlm. Jag har oxå snart förvisats till sveriges röv. Vi kan nog ta o lägga kitarna på hyllan:) Själv fick jag svar på samma fråga att det blir kanske ett par surfdagar per år. Vi får dra utomlands oftare istället.
    /Bästkustskt!

• egon

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 09:43

En stackare till här laugh.gif, flytta nyss in i en lägenhet i Västberga.
    Och hoppas på vind i höst så man hinner lära sig att åka några meter i alla fall.

Det är i alla fall nära till Arlanda

• svan

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 10:45

checka av mer 08e orienterat på http://www.kitenation.se för dagliga sessions, eller i alla fall försök till det. Som framgår så är det inte samma lyx som i södern med spots och vind.

s

• rambo_johnson

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 10:51

Svar till:

Ny i Stockholm och undrar om det finns några ställen där det är ok att köra. Har bil så det är inte några problem att ta sig söder eller norrut.

/andreas

[/ QUOTE ]

man kitar inte i sthlm

• egan

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 11:11

Svar till:

/andreas

[/ QUOTE ] Har du bil så finns det tydligen ett ställe några mil söderut, skåne tror jag det var.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 11:26

Svar till:

Svar till:

/andreas

[/ QUOTE ] Har du bil så finns det tydligen ett ställe några mil söderut, skåne tror jag det var.

[/ QUOTE ]

Äh, man kan få finfin kitesurfing i stockholmstrakten, och så ligger sveriges kiteparadis nummer 1 bara några sjömil därifrån… jo jag menar gotland och inte skåne smirk.gif

• rambo_johnson

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 11:50

Svar till:

Svar till:

Svar till:

/andreas

[/ QUOTE ]

Äh, man kan få finfin kitesurfing i stockholmstrakten, och så ligger sveriges kiteparadis nummer 1 bara några sjömil därifrån… jo jag menar gotland och inte skåne smirk.gif

[/ QUOTE ]

gotland suger så jäävla fett jämfört me skaune så de sååå. håll käfta

• preppie

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 12:34

har själv löst det med hjälp av båt, vi har ju tillgång till mkt vatten även här uppe i norr, så när man börjar få kläm med att hoppa ner från båten och launcha funkar det perffa!! cool.gif

• pet

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 13:03

Äh fy fanken va jag blev ännu mer deprimerad när man läser sånt här!!!! åka till Gotland, launcha från båt, köra till skåne…..

• anonym-anvandare

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 17:04

Hugo skåne är nog bra när det blåser men jag och david blev ju tvungna att dra från skåne till gävle bara för att få åka ju.

/John

• putte

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 17:13

Vem var ute o rippade vid Grinda härom veckan?

• rambo_johnson

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 17:27

Svar till:

Hugo skåne är nog bra när det blåser men jag och david blev ju tvungna att dra från skåne till gävle bara för att få åka ju.

/John

[/ QUOTE ]

fan det blåste här idag, fast det blev många påkitade metallrör…haha

• hatman

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 19:23

Svar till:

/John

[/ QUOTE ]

Wöörd! G-bay e grym. cool.gif Långgrunt med massor av möjlighet till stenbonkartrix. Gjorde även ett försök till att åka uppe i Dalälven… Sket sig men nästa ggr så. Men vind var det i dagarna 3. grin.gif

Niklas

PS Augustin nya bräda e såååå skön. 5 av 5 hattar!

• rambo_johnson

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 19:29

citat

”fan här i skåne kör man 15 min ut till nån jävla ringsjö och hittar en spot som spöar vad fan som helst i sthlm”

– August shaper

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart kör man i Stockholmstrakten??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.