Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vart ska man åka i jan?
- 
@SkånePaul 356448 wrote: Nej, var där i jan i år. Fick tyvärr avboka Mauritius precis och byta det mot en vecka på Fuerte i slutet på mars. Stackare! 😉 En annan får välja på Habo eller Näset! 
- 
va fan pewe…vi har skitbra vind o har haft hela tiden…kom kom…du får bo med mig i peps ju 
- 
hejej Får jag plats i Casa del Fifi? Måste fan iväg snart håller på att dö här av tristess. När åker peps hem då? N’är kommer pappa hugge?? 
- 
Ahh ok, jag kan tidigast åka i slutet på jan. Varför kommer inte HUgge?? 
- 
Ah jag hörde det, jävligt trist! Har ni bra vind i Cabs nu? Melker har du hört något om huset? 
- 
@john72 356059 wrote: var på fuerte jan/fab 06 och fick, trots statistik, åka så de blödde i händerna. 
 Man skall inte titta sig blind på statistiken…blir ngt missvisande =)åker dit nu i jan igen=)…13/1-6/2 hejhopp 
 kjohnjepp, då ses vi nog, själv drar jag dit vecka 5 , slutet av jan, 
- 
Jag e i Fuerte nu.. Kom igår då blåse det ok men idag har det vart helt dött.. Tydligen har det blåst ovanligt lite sista tiden.. Tur att knät e kass så man kan ägna sig åt all inclusive gratis öldrickning hela dagarna i stället, utan att ha ångest 😀 MVH 
 Jacob
- 
hahaha inte visste jag att ni är iväg, madde också? 
 Hälsa så gott och var rädd om ditt knä…
Logga in för att svara.