Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart tar man med frun i febr.

• lance

Medlem
    9 oktober, 2011 vid 20:36

Kan bara ta en vecka Aloha och stålarna räcker inte dit ner :/ Men Cap Verde börjar faktiskt segla upp som en favorit. Skall läsa på lite mer samt övertala släkten att ta hand om mina tre små barn 🙂

• deaz

Medlem
    10 oktober, 2011 vid 05:51

hur är det med plattvattnet på cap verde? hur är det at ta sig runt? långa avstånd mellan spotsen?

Och vart är bästa stället att hitta fina biljetter? : ) värt att köra resebyrå eller flygstol och lösa hotell själv?

// Andreas

• deaz

Medlem
    10 oktober, 2011 vid 06:06

haha mycket frågor nu men hur är vindarna?

tack på förhand grabbar

• lance

Medlem
    10 oktober, 2011 vid 09:18

Kolla wind historik Google.
    Jag kunde kolla via mistral surf hemsida ngt. Historik för 3 år bakåt. Verkar hyfsat bra. Vi åker v7 till Sala och bor på Riu Funana tror jag. Kite centret föreslår 9 o 12 i bagaget 🙂

• larssa

Medlem
    10 oktober, 2011 vid 09:38
    sourra;672204 wrote:
    Hur var vindtillförlitligheten? Och hur meckigt är det att ta sig dit. Jag har sneglat på stället förut men fick känslan av att det var ett äventyr i sig bara med resan.

Jag var där i feb/mars 2006 och vinden(ca:7-10m/s)kom varenda dag runt 11-12 och varade till ca:18. Riktigt nice ställe om man gillar plattvatten. Vi åkte runt med bil och bodde på olika ställen. det var inga problem att ta sig ut. Hyrde en båt o drog ut bara ca:10 min från stranden.

Tjejen kan sitta i solstol under parasoll o lapa drinkar om hon inte vill kitesurfa själv 😉

• larssa

Medlem
    10 oktober, 2011 vid 09:41
    Lance;672223 wrote:
    Så var är Kiteboarding Paradise då?
    Känner inte igen området….. inte Rågelund direkt…

La Parguera i Puerto Rico

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart tar man med frun i febr.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.