Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing västkust effekten!?

• västkust effekten!?

Publicerad av blabussen på 31 augusti, 2008 vid 08:25

Den senaste månaden har jag hoppats på varberg över helgen, men det blåser ju bara i veckorna! Lördagar & Söndagar är det ju alltid vindstilla i varberg!

Den här västkust effekten känns mycket mycket värre än växthus effekten! Troligen finns det ett samband med ’vindstilla efter 17.00’ effekten, men hur som helst är det katastrof för min helg verksamhet! :confused2:

per_m svarade 17 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kvabbso

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 11:16

flytta hit ;-D

• surfslusken

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 13:00

@blåbussen 495477 wrote:

Den senaste månaden har jag hoppats på varberg över helgen, men det blåser ju bara i veckorna! Lördagar & Söndagar är det ju alltid vindstilla i varberg!

Den här västkust effekten känns mycket mycket värre än växthus effekten! Troligen finns det ett samband med ’vindstilla efter 17.00’ effekten, men hur som helst är det katastrof för min helg verksamhet! :confused2:

Japp, just så vi vill ha de här i Varberg. Surf på vardagar så vi slipper trängas i viken. O så kan man lugnt fördriva helgerna me krök o bakfylla!

• per_m

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 17:25

som sagt flytta hit, har bott här en vecka och redan två kanon dagar innan för västen och det ser bra ut för kommande vecka, dock inga flyttkaartonger uppackade ännu men den smällen får familjen ta, jag är går ju runt med ett leende hela dagarna istället!!!:cool2:

/p

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications