Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › västkusten valborg
-
Tjena Richard ! jag kanske ska surfa på söndag.
Jag har hittat ett nytt ställe på Vänern som funkar i nord ost och ost.
Det är bara fyra mil från Uddevalla, bra va, gött att slippa åka till båtgården. -
Andres jag kommer också surfa i helgen. Vad heter stället du pratar om ?
//Stefan -
tjenare Andreas! det låter riktigt bra, söndag är väl den dag i helgen som ser ut att kunna vara något. ringer o kollar läget samt var sopten ligger senare
-
Ja hör av er om ni ska dit, så ska jag förklara vägen.
Det är lite krångligt att ta sig dit, det är en privat väg med flera väg bommar, jag tänkte prata med någon som är ansvarig för vägsamfälligheten om vi kanske kan få köra där ändå. I annat fall tänker jag gå med grejorna till detta guld ställe ; ) det är en km ca. -
Andreas jag tänkte vara framme vid 11.00 tiden imorgon.
har försökt ringa dig, men utan framgång. vet ej om jag har rätt nummer. Du kan väll höra av dig.
//Stefan -
ja blev ju en helt ok dag, trots frustration över inte torr torrdräkt och att ja hade svårt att ta höjd. klart en riktigt fin spot dock!! ni gör nog rätt i att hålla en sådan spot lite secret, så inte sommarboende osv blir arga på att karavaner av kitesurfare sabbar vägen då det blåser ost.
tur i oturen med vädret, det regnade iallafall inte på oss. ser glatt fram emot nästa långhelg eller semestern då är det Andreas tur att betala bensinen så då tycker jag vi åker till svalnäs igen 🙂 ha det till nästa gång! -
Andreas tur att betala bensinen så då tycker jag vi åker till svalnäs igen
; ) ; ) ; )
-
Trots två stadiga groggar är jag fortfarande inte helt varm…. =)
-
Det var helt okej, men för kort !!! Fan, nu har kite abstinensen bara blivit ännu värre. Behöver ett rejält 4 h pass med bra tryck.
Totte prova med en varm dusch nästa gång….och två drinkar efteråt så blir det säkert bra 🙂
Logga in för att svara.