Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt???!!!!

• robby

Medlem
    5 augusti, 2000 vid 05:21

Köp torrdräkt om du ska köra i Svedala – slipper du frysa, eftersom det blir
    mycket bad ibörjan.
    Undvik NP dräkter, som lätt går upp i sömmarna…

Robosurf

• racer

Medlem
    5 augusti, 2000 vid 07:29

Håller inte med föregående talare, jag kör på vintern med semidry, en NP 5000 eclipse, utan dragkedja, mycket bra dräkt, men jag har reklamerat en som var slarvigt limmad i sömmarna efter ett år och bytte upp mig till en med apexgummi, som i och försig kostar nästan 3800kr vilket kanske inte är intresant i det här fallet. Skönare dräkt får man leta efter…

• anonym-anvandare

Medlem
    5 augusti, 2000 vid 09:43

Jag skulle köpa en våtdräkt som är 4/3 mm tjock då kan du surfa ”tidigt” på våren (insjö) samt få lite surf på höstkanten. Mitt på sommaren i värmen kan den dock bli lite varm, men detta får du ju igen då du kan surfa både vår & höst. Själv har jag en våtdräkt av märket GUL, den tycker jag har varit j-ligt bra. Lägg ca 2500 på våtdräkt och skor tycker jag, du har igen det senare.

Lycka till: Pulka

• anonym-anvandare

Medlem
    5 augusti, 2000 vid 12:36

Du behöver absolut ingen torrdräkt, leta efter en lite tjockare våtdräkt som sitter bra, inga bubblor eller veck, den ska sitta som ett andra skinn….jag seglar själv med en 4/3 hela vintern, men då sitter dräkten också helt perfekt!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt???!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.