Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Våtdräkt eller baddräkt typ Sunmate för barn?
-
Våtdräkt eller baddräkt typ Sunmate för barn?
Publicerad av anonym-anvandare på 7 juli, 2004 vid 08:38Jag har en liten (1 meter) som måste skyddas från solen. Jag har sett att Nisse P har våtdräkter från 88 cl. Den är ju både värmande och solskyddande! Annars hade jag tänkt mig en badbyxa/tröja i solskyddande material men det är ju något lycraaktigt och värmer ju ingenting. Någon som har erfarenhet från den ena eller andra?
/Matsaerial-arnie svarade 21 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Svar till:
Jag har en liten (1 meter) som måste skyddas från solen.
[/ QUOTE ]
wow! min e bara 18 cm!

Svar till:
Nisse P
[/ QUOTE ]
säg det många gånger, forthehe i am an idiot…
-
Hmm… Var inne på P.O.P.(polarn o pyret) häromdagen för att leta reda på nåt käckt till brorsans nyföding och fann då att de säljer rashguards i barnstorlekar…. Inte så rackarns dyra heller… Kolla, det kanske kan vara något….
MVH
JohanC
-
Var på Stadium i dag och kollade, de har shortys för barn från 349:-
Slim Jim
-
Det var en POP jag kollade på. 500 kr kostar den vilket är lika mycket som en Nisse P shorty.
/Mats -
Hej,
min äldsta har en shorty nisse Pryd (hon är 4,5 år). den verkar inte vara för varm. Dom små minsta (1,5 och 2,5) har Nisse Pryd lycras i shortymodell. Är väl inte så varma, men skyddar bra mot sol. Ännu ett plus är att dom ser grymt coola ut i dräkterna….
-
Det är nog rashguards du är ute efter. I australien har alla ungarna det. De fixar ju inte solen och allra minst deras egen. Vet inte var du kan hitta det men de finns i alla varianter med och utan ben och armar.
-
hej, glöm POP skräpet etc, köp de riktiga grejer, typ sunblock och sunmate.
hittar du på: http://www.sunblock.se och [url=”http://www.sunmate.se.”]www.sunmate.se.[/url] Själv har vi sunblock (märket e stingray/australia) se bifogat bild. Vår grabb hade det på sig i sydafrika i vintras, riktig bra, skydar både mot sol och vind! Vi e super nöjda. Det e dessa grejer man använder där det verkligen behövs.
aloha
Logga in för att svara.