Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Våtdräkt som luktar piss!!!
-
Våtdräkt som luktar piss!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 31 maj, 2003 vid 16:14Tja alla har väl gjort men ingen erkänner…..då e min fråga
hur tvättar man en våtdräkt på ett bra sätt för nu e gränsen nådd för vad jag står ut med!
MVH Henke
anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Står väl tvättråd i, annars skulle jag rekommendera handtvätt.
Sök på våtdräktsallergi (eller liknande) på konfen, det var uppe för ett tag sen och där står tips om hur du tvättar den. -
att efter ha lättat på trycket i dräkten medvetet och sedan inte tvätta den låter som om du skulle behöva ……
höjden av slöhet och inte kunna stanna till en sväng inne på land och lätta på trycket utanför dräkten
-
Hehe jag får hålla med, trodde bara att det var dykare som var så slöa att de pissade i dräkten!

Tar ju trotts allt inte så lång tid att hänga ut den på land, och fräschare blir det juh.
-
Kan väl bara konstatera att jag fick lära mig den hårda vägen efter 24 timmar i badkaret såluktar min steamer riktigt gott igen!!! Jag lär ju tänka mig för nästa gång jag släpper på men den surfare som hävdar att han aldrig gjort ljuger

MVH
Henke -
Hehe okej, då är frågan om det verkligen var värt det?

Nej jag kan _faktiskt_ säga att jag aldrig gjort det. *stolt*
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 juni, 2003 vid 11:07kan jag med säga..men då ljuger jag
-
nä men det kommer väl första gången jag spränger fyrtioknopsvallen….mao aldrig
Logga in för att svara.