-
Våtskor?
Hittills här hemma har jag klarat mig med mina 5 mm våtskor, men nu ska jag till varmare breddgrader för att prova på att surfa där för första gången. Så då undrar jag vilka våtskor som kan vara bäst?
/Niklas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Våtskor?
Hittills här hemma har jag klarat mig med mina 5 mm våtskor, men nu ska jag till varmare breddgrader för att prova på att surfa där för första gången. Så då undrar jag vilka våtskor som kan vara bäst?
/Niklas
behöver du verkligen några? alltså om det är något du kan skära dig på eller något under ytan, för jag kör iaf helt utan någonting på sommarn och det är helt oslagbart…
Är det varmt så kan man ju alltid köra utan, om man trivs med det, personliga preferenser, en del vill ha skor andra inte.
Annars om man misstänker att man kan råka ut för dåligt grepp på brädor eller elakheter på botten så felar absolut inte ett par lågskor.
Personligen så tycker jag prolimits lågskor är riktigt grymma. Tunn och go sula som stannar där den skall vara under foten.
mjo vet inte men jag fick in sand när jag körde korta våtskor å det skavde anal fan fick typ sår efter det sen, men men jag har iaf höga skor neilprydes 5000 tror jag det är men hade 3000 innan å de är grryyyyymma som faen de med så…
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser