Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Våtskor bra våtskor?
-
Våtskor bra våtskor?
Publicerad av anonym-anvandare på 27 april, 2001 vid 15:44Hej är det någon som vet vilka högavåtskorman skall satsa på?
neilpryde?
North-sails?
Okespor?
m,m
mvh nybörjareanonym-anvandare svarade 24 år sedan 10 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Har själv Maui Magic skor som är varma och smidiga att ta på sig. skorna säljs via Ontop windsurfing med adressen: http://www.ontopwindsurfing.com/
Har även mycket bra dräkter. Allt är högsta kvalitet på marknaden.
mvh. JJ -
Tjena!!!
Kör med ett par gul titanium, de håller värmen de riktigt kalla vinterdagarna..
/simpson -
Köp fan inga okespor vad du än gör, de håller inte en sekund, köp med förstärkning över tårna så de håller annars spretar tåna ut rätt fort!
UDOO
-
Kommer inte ihåg vilken av dom.Jag har inte den aller tjockaste men den är varm även till sen höstsegling.
JJ -
Jag köpte mina av vind å våg i ronneby (blekinge)..
tyvärr så vet jag ingen handlare på nätet som säljer gul titanium…
Dom är skitvarma och förstärkta över tårna, jag har haft mina över 1½ år nu och de är som nya fortfarande men sen så använder jag dem ju inte på sommaren.
/simpson -
Hade ett par Okespor tidigare o de var rätt kassa, funkar på sommaren men de håller värmen väldigt dåligt pga att de endast är 3 mm tjocka. + att de gick sönder längst fram… rätt vanligt tydligen. Har investerat i ett par GUL titanium o de var SHERIFF, nu surfar man omkrig med lätt fotsvett bland isflacken.
Rock on!!
-
Äger ett par Billabong Round toe boot 4mm som är suveräna. Värmen i dom är bra men det som är speciellt med dom är att det är äkta barfota känsla i dom, förstärkta över tårna och stabila. Bästa jag haft utan tvekan…
Fredrik B S43
-
Har ett par Pro Limit som jag är mycket nöjd med, Dom är väldigt mjuka och följsamma och har bra känsla. Förstärkta över tårna och i hälen så jag tror att dom kommer att hålla bra (Har inte haft dom så länge).Men se upp med storlekarna, för dom är ganska stora i strolekarna. Köpte dem av Paddy.
Mvh Stefan
-
moccasiner funkar bra!! De är varma och sköna nu när det är 7grader i vattnet!
Nä F2 har ett par bra!!!
Logga in för att svara.