Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vattenhus till kamera!!
- 
		Vattenhus till kamera!!Publicerad av bohn2fly på 7 januari, 2005 vid 20:47Jag vet att detta är en sneakvariant till ett riktigt vattenhus, men vafasen, 990 kr bara…Någon som har testat?  /Peter mjersen svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar
- 
			17 Svar
- 
Var har du hittat det huset? Vad är det för märke? 
 Vill själv ha ett men har inte handlat än.
 Finns det olika storlekar?
- 
Min kamera kostade mig 14000:- vågar man stoppa den i en hemma gjord plastpåse?  
- 
Svar till: 
 Min kamera kostade mig 14000:- vågar man stoppa den i en hemma gjord plastpåse?  [/ QUOTE ] 
 jag har kommit på en bra idé på ett kamerahus, kommer med beskrivning när jag får tid…
 kostar runt 100:- i material Där törs jag lätt stoppa in min sketna Panasonic nv-gs120 värd nästan 7600:-  
- 
det som behövs är: 
 plastdunk
 gummihandske
 liten bit ”plexiglas”
 silikon
 och en fiffig lucka 
- 
hahahah ja faktiskt. Jag har en plan. Tajmad och klar i minsta detalj. 
- 
Du glömde en sak en Petter är bra att ha till hands också!  
- 
Svar till: 
 GÖR SJÄLV! nästan en tusing för den där…  [/ QUOTE ] fan va du snackar om alla dina uppfinnignar, visa skiten istället så kanske nån köper 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 GÖR SJÄLV! nästan en tusing för den där…  [/ QUOTE ] fan va du snackar om alla dina uppfinnignar, visa skiten istället så kanske nån köper [/ QUOTE ] 
 vadå snackar???
 öppna ögonen…
- 
VARNING(!) för sånt där, en kompis till mig hade sådant i brasilien, höll 1 dag, sen sipprade det in vatten, helt otroligt! jag kör ewa marine, det funkar bra (hitils) 
- 
om jag hade haft en kamera för runt 10 000 had jag inte stoppad den i en ”plastpåse” och hoppats att den höll tätt… 
Logga in för att svara.