Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vattentät mp3 spelare

• psychonauten

Medlem
    29 mars, 2007 vid 11:08

@SkånePaul 373212 wrote:

Vet att detta tagits upp innan, men vad går att få tag i egentligen?

Hittade denna och vet att liquidforce har en liknande, finns någon av dem att köpa här i sverige?

http://www.freestyleaudio.com/

Alla tips är välkomna!

Är det bara jag som tycker det verkar aningen vanskligt att åka runt med sladdar i halstrakten?

• skanepaul

Medlem
    29 mars, 2007 vid 11:19

Bespara mig dina vanskligliheter och kom med tips istället.

• skotten

Medlem
    29 mars, 2007 vid 12:20

its nice to listen to music, look at the chicks on the beach watchin ya and imagine you are in a kitefilm hehehehe…..

I saw an mp3 that ludde had… an olof and bengson, or whatever they are called… real good lookin, apparently you can only buy them from their webpage. For the cheaper model… put your mp3 in a condom… if you trust your manfriend to one, why not your mp3?…

Dont make the mistake I did though… when you ask for condoms at the chemist desk, and she asks what size, dont say ”ahh dunno about average?”, she means what size of packet do ya want!

• yann

Medlem
    29 mars, 2007 vid 12:21
  • psychonauten

Medlem
    29 mars, 2007 vid 12:39

@SkånePaul 373215 wrote:

Bespara mig dina vanskligliheter och kom med tips istället.

Etttips är att halspulsådern ligger ytligare än man tror, så skaffa ett förstahjälpenkit också. 🙂

• skanepaul

Medlem
    29 mars, 2007 vid 12:51

Hahaha, var får du allt ifrån???

Skulle en sådan kabel fastna runt din hals så slits den ju av vid minsta tryck, det är inga kitelinor direkt!

Men tack för omtanken!

• psychonauten

Medlem
    29 mars, 2007 vid 13:19

Jag bara tjabbar lite, har så vansinnigt tråkigt på jobbet. :)hahaha
    det var faktiskt en i vår släjdklass som höll på att skära av sig halsen när han svarvade med ett par hörlurar på sig. Kanke lite annan kaliber på det men man..

• skanepaul

Medlem
    29 mars, 2007 vid 14:20

Kommer antagligen att beställa från länken ovan (freestyleaudio) så om någon mer är sugen på en så säg till bara, så blir frakten billigare!?

• mackan

Medlem
    29 mars, 2007 vid 14:36

stilig reklamfilm på youtube. ser ut att va riktad direkt till potatiskanonitisten hugge

• walle

Medlem
    29 mars, 2007 vid 15:19

@SkånePaul 373259 wrote:

Kommer antagligen att beställa från länken ovan (freestyleaudio) så om någon mer är sugen på en så säg till bara, så blir frakten billigare!?

kolla vad det kommer gå på, e själv på jakt efter nån liknande…
    pm:a mig när du vet vad det går på.

• skanepaul

Medlem
    29 mars, 2007 vid 15:37

Jag ska ha en 256mb 139.95 dollars plus 34.95 dollars i frakt. Typ 1300 spänn alltså.

• johanw

Medlem
    29 mars, 2007 vid 16:28
  • pjoter

Medlem
    29 mars, 2007 vid 16:52

sjukt mkt pengar för en mp3. funkar fan kanon med kondom istället.

hade däremot varit gött att skaffa vattentäta lurar som sitter ordentligt.

• unhooked

Medlem
    29 mars, 2007 vid 17:10

Har själv funderat på en vattentät lirare. kollat lite innan och kommigt fram till att denna ger mest value för los dollares:

https://www.smartin.se/index.php/shopproduct/svenska/root-category/dolphin-256mb

749kr för 256mb
    1395kr för 1gig

det jar har funderat på är dock hur prylen som är gjord för simmare funkar i saltvatten? kanske ingen skillnad vad vet jag.

• pjoter

Medlem
    29 mars, 2007 vid 17:53

mer lagom pris. 256 räcker gott för en dags surf. kör med det själv och inte ofta man går ett varv ute på vattnet.

hörnen på den ser dock inte så sköna ut. man kan bli rätt öm när man skrotar på mp3-spelare.

tror det är lugnt med saltvattnet här. kan kanske bli skum av det saltare vattnet utomlands. Men man har den ju innanför våtdräkten och där blir den knappt blöt.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications