Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vavadetnudethetteeventet på snö i Malmö
-
Vavadetnudethetteeventet på snö i Malmö
Publicerad av eddie på 11 mars, 2006 vid 14:21………….
kamikazekiteren svarade 19 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Ja här är lite bilder till…
Norge… Ni vann inte er femmil, men iallefall dagensvurpa! Hoppas det gick bra….
Annars är det:
1. Stellano
2. Pjottafan
3. Norge
4. Den döendedandyn -
Mycket kerdit till Melker som tog dit sitt arbetsredskap som vi kunde leka med… Fy fan jag ska sälja mina kites och börja köra quad!
-
Fredde wrote:Mycket kerdit till Melker som tog dit sitt arbetsredskap som vi kunde leka med… Fy fan jag ska sälja mina kites och börja köra quad!
köp den här 😀
-
jonaish wrote:
köp den här 😀
Du måste hata världen för jag tror världen hatar dig
-
tror gör man i kyrkan för fan, å i kyrkan får man inte säga FAN…!!
MEN DE SKITER JAG FAN I………….
MooooooooHöHöööHööööö
-
Fredde wrote:Mycket kerdit till Melker som tog dit sitt arbetsredskap som vi kunde leka med… Fy fan jag ska sälja mina kites och börja köra quad!
hör med farbrog hugge han har nått på g -
farbror hugge har alltid nåt på g. ska han börja sälja mini quads nu åsså??
att nån som e så mullig kan sälja så mkt små saker. han borde skaffa skägg å slå om som en karriär som tomte. -
Fredde wrote:Ja här är lite bilder till…
Trist…
Ingen kritik utan se detta som en objektiv sak nu,Efter att ha kollat igenom alla bilder har jag hittat två personer som kör med hjälm. Hoppas dagens olycka/vurpa lärt er skillnaden mellan vatten och snö. Det finns säkert fler som använder hälm, men alla borde ha det, och fler borde synas på bild!
Fint med alla bilder annars.
-
gogga wrote:jonaish wrote:köp den här 😀
Du måste hata världen för jag tror världen hatar dig
Tror gör man i kyrkan ja, gogga mer konstaterade detta. Punkt!
-
mrmille wrote:Fredde wrote:Ja här är lite bilder till…
Trist…
Ingen kritik utan se detta som en objektiv sak nu,Efter att ha kollat igenom alla bilder har jag hittat två personer som kör med hjälm. Hoppas dagens olycka/vurpa lärt er skillnaden mellan vatten och snö. Det finns säkert fler som använder hälm, men alla borde ha det, och fler borde synas på bild!
Men hjelm skyddar vel inte kukken, Annars kan jag beretta at jag har lite ondt i axelen, så det gikk bra. Och det var ingen jette vurpa
Logga in för att svara.