Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › veckans bästa skämt!!!
-
veckans bästa skämt!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 20 mars, 2005 vid 22:20http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=1956&sort=1&cat=13&page=1
Vem faan betalar 1500 spänn för ett sex år gammalt segel?!?!
Nån har inte alla hästarna i hagen
anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Inte du heller …som glömt att logga in… För vi kör ju med öppna kort vid personangrepp ??? 🙂
-
opps Henke mer känd som hankloose. Personangrepp
e väl lite väl drastisk definition på mitt inlägg.
Men ironi kan va svårt att förstå för somliga….. -
Kräv nu inte för mycket av Frippe, det är mycket mer än bara ironi han inte förstår om saker här i livet!
-
Som att…… Segla segelbåt i medelhavet är roligare än att åka till Marocko och windsurfa 🙂 que… Du om någon saknar hästar i stallet… tomtar på loftget… Osv.osv….
Nå ta i ända från tårna nu… så ditt reply tillför denna tråd något…
OCH… herr anonym ovan… Ehh… ironi… Ironi är väl när man säger en sak men menar en annan…. Menar du att det var ett bra pris på seglen… tja då tycker jag att du ska slå till 🙂
-
Segla båt genom HELA Medelhavet OCH vidare över Atlanten till västindien är vad det handlar om.
Och visst kan en surf resa till Marocko va helt underbart givande och skoj.
MEN! Nu är det ju tyvärr så att just i den Marocko resan vi snackar om här och nu ingår ju det outhärdliga (miss)nöjet att man ska behöva dras med dej och din intetsägande trista personlighet i 15dygn! Och i den jämförelsen framstår ju plötsligt t o m hemorojder som ett mycket trevligt allternativ.
-
Svar till:
Segla båt genom HELA Medelhavet OCH vidare över Atlanten till västindien är vad det handlar om.
[/ QUOTE ]
Låter ju inte så fel men borde inte denna tråden flyttas till ”Gubbseglings Forumet”?

-
Precis… På honom bara…
Vad gäller min personlighet samt att spendera tid med i 15dygn…
Vem är dummast du eller jag …. Du har ju alltid möjligheten att leta upp ett nytt resesällskap…
Vill härmed utlysa en belöning på 2000 kronor till den/dom som tar med denna bedrövliga windsurfare till annat resmål än marocko…
En annan rolig sak när jag förösker boka flygbiljett till Surfslusken… Alla undrar om du är man eller kvinna…
Vad ska jag svara (om det nu råkar vara så att du får åka med ialla fall?????)
Logga in för att svara.