Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem fick åkt idag?
-
Vem fick åkt idag?
Publicerad av skanepaul på 7 augusti, 2004 vid 17:52Vi fick vind i Mossby vid 16.30 tiden och lämnade en fortfarande blåsig strand vid 19.00 tiden, 12 o 14 användes, så jävla nice, körde i bara shorts, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!
anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
JAg och Henke skejtare fick lite åka nu på eftermiddagen på Tippen började med 14 kvm sen 17 kvm och sist 21 kvm lite byigt och vinden avtog när vi kom men bättre än ingen åkning alls men det var nog ett 20 tal kiteare som fick åka 8-9 m/s under dagen varmt och gött.
-
Vind för 14 sedan kl 9 imorse på tippen…
Stellan körde även sin 9:a ett tag.
Gött som fan var det!! -
fan patrik det va ju gött med vind i slutet också.. så det där emd 21 behövdes ju inte.. jag körde på tolvan hur lugnt som helst. .
-
du missade inget Melker , jävla skit vind som vanligt på tippen, men det är klartr var nice att ligga och crusa i shorts 🙂
-
Ja man skall nog faen väga 60-70 kg får sluta äta mat i något år så kanske det funkar!
Håller med Micke att det är skit med byig vind ibland överriggad och ibland kommer man ingen stans! Men det är trots allt bättre än ingen vind ju!! -
Ja Micke snackade om det igår är kanske läge för det är där inga badjävlar då? Ser ut att blåsa kring 7 m/s på näset nu.Inga bratts som är vakna ännu som kan verifiera! Dom kanske lider av ”bakissmällus” syndromet!

-
Kolla vad vinden blåste när Henke Skejtare och jag kiteade i går 15:00-19:00 snacka om att lyckas hitta när det blåser som minst en blåsig dag!
-
jag kan bekräfta att det blåser ca 7m/s
ingen strandobservation, endast min egna uppskattning på träden utanför.
NL drar ner å kajt nuuuue
-
Svar till:
SEcret F GK i dag då kanske ???
[/ QUOTE ]
we´ll be thäre
Logga in för att svara.