Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Vem flygger till sharm el shejk?
-
Vem flygger till sharm el shejk?
Publicerad av anonym-anvandare på 17 april, 2005 vid 12:59tycks inte kunna hitta nån som flygger dit i slutet av juni och juli de storra charterbolagen flygger bara till hurghada, nån som vet vem som flygger dit kanske nåt lågprisbolag skulle vara interesant?
anonym-anvandare svarade 20 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
tyvärr inga bra tips. Tror nästan alla charterbolag använder sharm som vinterresmål, resorna börjar i oktober…
-
Vad jag vet sa flyger EgyptAIR dit.. Men maste nog mellanlanda i Kairo dock.. snabbt byte vad jag kommer ihag. Plus att det ar billigt.. ToR 2500 tror jag vi betalade.
-
vartifrån flög ni verkar inte finnas längre till stockholm vad jag ser
-
Svar till:
vartifrån flög ni verkar inte finnas längre till stockholm vad jag ser
[/ QUOTE ]
Knepigt, kollar just pa deras hemsida [http://www.egyptair.com.eg/docs/Services/services2.htm%5D men det verkar ju inte finnas.. De har tagit bort Kopenhamn ocksa som vi mellanlandade i. Surt, grymt smidigt annars. Kanske ar bra dock eftersom att jag sag att de lag pa typ 3:e plats over mest olycksdrabbade flygbolag i varlden.
-
Det är bara Apollo som flyger charter dit på sommaren.
-
Det finns en resebyrå uppe i Luleå som är specialicerade på resor till egypten. RE travle eller nått sådant…
Logga in för att svara.