Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem har bråkat med surfarna i klags hamn?
-
Vem har bråkat med surfarna i klags hamn?
Publicerad av anonym-anvandare på 13 juli, 2004 vid 14:39sydsvenskan ringde precis och ville ha vår bild av det
jag har aldrig kitat där själv
Hugo jag gav dom ditt nr………
har du kört över nån eller
Andersanonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
hahah fan va ball att dom börjar skriva sånt skvaller ”Kitesurfare och slåss om stränder”
-
Svar till:
hahah fan va ball att dom börjar skriva sånt skvaller ”Kitesurfare och slåss om stränder”
[/ QUOTE ] Finns det ngn länk?
-
kan tänka mig tjaffset mellan de mest inbitna vindsurfarna som nu fått konkurens om de heligaste vattenytorna.
Vad ska man mäta lixxom?
– ”Min bräda är mycket större än din!!!”
– ”Ja, men ditt segel ser ut som en servett på bordsduk vid en jämförelse med mitt” -
Det tråkiga är att för 2 år sedan var det ok att kajta där! och Gert Sveriges första IKO instruktör fick hålla kurser där, sporten klarar sig utan den här typen av negativ reklam!
-
Svar till:
sydsvenskan ringde precis och ville ha vår bild av det
jag har aldrig kitat där själv
Hugo jag gav dom ditt nr………
har du kört över nån eller
Anders[/ QUOTE ]
Tjena, jag har inte vatt där på ett halvår elelr nått i alla fall, ja snacka lite me dom, sa att klagshamn var det sista stället i världen jag skulle kita på, och att det i säkerhets synpunkt inte var det bästa, o sen att windsurfarna där är mest avundsjuka på kitesurfing därför de är så sura o putta. får la se här va dom skriver…
Logga in för att svara.