Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem har bråkat med surfarna i klags hamn?

• brickan

Medlem
    13 juli, 2004 vid 14:41

Fan nu är det liv i alla sveriges hörn.

• hengo

Medlem
    13 juli, 2004 vid 18:26

hahah fan va ball att dom börjar skriva sånt skvaller ”Kitesurfare och slåss om stränder”

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juli, 2004 vid 18:40

Svar till:

hahah fan va ball att dom börjar skriva sånt skvaller ”Kitesurfare och slåss om stränder”

[/ QUOTE ] Finns det ngn länk?

• mrmille

Medlem
    13 juli, 2004 vid 18:48

kan tänka mig tjaffset mellan de mest inbitna vindsurfarna som nu fått konkurens om de heligaste vattenytorna.

Vad ska man mäta lixxom?
    – ”Min bräda är mycket större än din!!!”
    – ”Ja, men ditt segel ser ut som en servett på bordsduk vid en jämförelse med mitt”

• nilsson

Medlem
    13 juli, 2004 vid 19:11

Det tråkiga är att för 2 år sedan var det ok att kajta där! och Gert Sveriges första IKO instruktör fick hålla kurser där, sporten klarar sig utan den här typen av negativ reklam!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juli, 2004 vid 20:02

Svar till:

sydsvenskan ringde precis och ville ha vår bild av det
    jag har aldrig kitat där själv
    Hugo jag gav dom ditt nr………
    har du kört över nån eller
    Anders

[/ QUOTE ]

Tjena, jag har inte vatt där på ett halvår elelr nått i alla fall, ja snacka lite me dom, sa att klagshamn var det sista stället i världen jag skulle kita på, och att det i säkerhets synpunkt inte var det bästa, o sen att windsurfarna där är mest avundsjuka på kitesurfing därför de är så sura o putta. får la se här va dom skriver…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2004 vid 23:32

vindsurfing är ju rätt gay

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications