Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem har en stor poster/affisch med en schysst kite

• Vem har en stor poster/affisch med en schysst kite

Publicerad av anonym-anvandare på 31 augusti, 2003 vid 19:51

Undrar var jag kan beställa någon typ av kite-poster som jag kan sätta på väggen i mitt kontor. Har letat överallt, men det enda jag hittar är ju postern från Mega Kite Down och den är ju inte så kul längre. Vill gärna ha med Naish eller nåt annat fräckt.

anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mav

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 20:07

Om du köper en kite tidning, så finns det en massa sköna bilder, men inte i poster storlek dock… hör med någon återförsäljare dom brukar ha lite posters.

lycka till.

/Erik

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 20:37

Tack för tipset, men jag hittar inga poster i någon av kite tidningarna. Inte ens något ställa med kan köpa eller beställa. Det enda de har är ju tröjor, och kalendrar förutom prenumerationer….

• mav

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 20:57

okey synd, jag pratade med ett par killar från wipika förra året om samma sak o dom sa att det gick att fixa om jag hörde av mig… kanske inte så lätt att få tag i

lyck till i din poster search.

/E wink.gif

• otg

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 21:07
  • anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2003 vid 21:12

Tack. Den var ju rätt OK. Tror att det är bra tryck på den faktiskt även om motivet kunde vara lite mer action kanske. Ska beställa en men hoppas kunna få fler tips på denna sidan… cool.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications