Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem sa att man inte kunde köra Skimboard i vågor?

• davids

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 17:35

Problemet med att köra med skimboard är att den har inga fenor så den blir jävligt ”hal” så fort du inte håller kanten.

• curry

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 17:45

mmkay..men det ser fortfarande rätt gött ut smirk.gif

• davids

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 17:59

Det ser sjuuukt skönt ut.. Den brädan han har där är kanske lite bättre än min billiga Mahogny skimboard dessutom, dock är det det där med fenorna…

• hengo

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 20:24

Svar till:

Problemet med att köra med skimboard är att den har inga fenor så den blir jävligt ”hal” så fort du inte håller kanten.

[/ QUOTE ]

SJO, he ju som de som e själva grejen

• brickan

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:17

Svar till:

Det ser sjuuukt skönt ut.. Den brädan han har där är kanske lite bättre än min billiga Mahogny skimboard dessutom, dock är det det där med fenorna…

[/ QUOTE ]
    Ok var hittar du billig Mahogny grin.gif grin.gif det är kanske därför man gör båtar av glasfiber för att det är dyrare eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:39

Svar till:

Ok var hittar du billig Mahogny grin.gif grin.gif det är kanske därför man gör båtar av glasfiber för att det är dyrare eller?

[/ QUOTE ]

Prova vanlig plywood! typ 120×40. Går fort som fan att snickra till o ger en uppfattning om vad det handlar om. Man behöver fan ingen delyxe-ultra-juff. Fast det beror väl på hur seriös man e. Jag ser det mest som en plojig grej som e kul att prova/ ha som omväxling.

Hatman

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:39

Svar till:

[/ QUOTE ]

Prova vanlig plywood! typ 120×40. Går fort som fan att snickra till o ger en uppfattning om vad det handlar om. Man behöver fan ingen delyxe-ultra-juff. Fast det beror väl på hur seriös man e. Jag ser det mest som en plojig grej som e kul att prova/ ha som omväxling.

Hatman

• gogga

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 07:47

va??? Hur faen då?

• davids

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 12:23

Jag beställde min från USA (http://www.skimcity.com), den kosta typ 100 dollars mä frakt så det var billet. Men det var iofs den billigaste också, vanlig Mahogny plywood och så täckt med glasfiberväv och polyster för att skydda träet

• brickan

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 13:34

Vad jag menade var att lär ju inte vara mahogny.
    Även om det är det varför?
    Kanske du tycker det ser ut som mahogny men det är troligtvis gummiträ eller liknande.

• martent

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 14:28

man tröttnar ganska snabbt att springa och kasta brädan på våg bryten och åka tre meter för att sedan slå halft ihjäl sig!! crazy.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem sa att man inte kunde köra Skimboard i vågor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.