Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vem var det som landade på väg 100??
-
Skönt att det gick bra…
Skönt att man är kvar hos C-kites som är så mycket snyggare – dessutom inträffar inga så galna grejor som att kiten trasslar sig vid vattenstart -
C-kitesen är väl inte snygga heller? bowarna ser ju klart bättre ut. förutom EHn som ser ut som en flygande röv.
-
pjoter wrote:C-kitesen är väl inte snygga heller? bowarna ser ju klart bättre ut. förutom EHn som ser ut som en flygande röv.
HAHAHAHAHAHAHHA; TOOO FUNNY!!! You foil guys crack me up!!! A Flygande Röv!!!
Anyway Jeppa, good to hear you are ok mate, sh1t happens I guess…
-
Puterman berättade innan ikväll att det var du som hade kört lite boddydrag på land… Skönt att allt gick bra. ha det super duper…
-
Jeppa wrote:Tydligen gick djungeltrumman precis så fort som fredo sa…
Det var helt klart en upplevelse att kita på asfalt. Inget jag rekommenderar då mina händer och fötter är lite ärrade efter äventyret. Klarade mig dock bra med lite skrapsår. Utrustingen höll oxå förutom en liten reva som nu är fixad. Ska så att säga ”upp på hästen” nu i helgen igen.
Det var inte min mening att skrämma livet ur alla bilister, ryttare och annat folk runt omkring. Vill inte heller skapa dålig publicitet. Tacksam till de som hjälpte mig. Både fredo och de bilister som kastade sig på mig för att hålla fast mig.
Har nu förstått att alla galna historier kan vara sanna om folk som flugit in och både det ena och andra. Men som i alla andra sporter får man ju hel del skit som nybörjare men det får man väl ta…
//Jeppa aka Roadkill
Så fett!!! fan man ska fan smaka på det goda! tacka vet jag boxarn som kötta i habo!!!
-
Hittar fortfarande småsten i händerna… Ska sluta bodydraga på vägar, går åt så mycket skin!
-
Tur att du klara dig så bra ändå… Lät inget vidare kul det där…
-
Ja, bättre att hålla sig till bra och säkra spots om man är nybörjare. Man vill ju inte få kitingen förbjuden p.g.a folk som inte tänker.
-
Agreed, Newbies Shouldnt be launching next to the damn road, moreso if their lines are full of weed and very likely to get tangled. Go to Habo instead, its a great place to learn and there is plenty of people willing to help there if shit gets nasty.
Apologies to Nickolas (the guy who I wrongly identified earlier in the post with an EH kite and board the same as mine, Even though we established it was a slingshot, I should have waited to see if others had seen the actual accident as oppposed to only seeing someone trying to kite at the location, Sorry mate, My bad.)
-
haha, and I am sure you wont be the last!!
I got you laid though, thats better………
-
Its me on my dirtjump bike.. Its a homegrown Northshore hardtail.
-
ahh its for the special ppl that ride at habo, its the big daddy HUGO on the left, tribute to a hero.. Seeing as you are also one of his lovers why not throw it up on your sig I hosted it at imageshack so it dont take any space on the surfzone server
Logga in för att svara.