• vem vill!

Publicerad av krillan82 på 25 juni, 2007 vid 14:57

Jag har hyrt en gamal liten skitful husbil med plats för 4a sovplatser. Jag Pjåter och Dezzi är på men har plats för en till. kostnad ca 400kr/person. Åker anntingen på fredag kväll eller lördag morgon.

Husbilen hämtar jag i Skateholm på fredagen och kör sedan till malmö. Så tveka inte att höra av dig om du behöver lift och sovplats.

krillan82 svarade 18 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • pjoter

Medlem
    25 juni, 2007 vid 15:46

åååh va du vill åka på lör morgon istället för fre kväll. 🙂

• krillan82

Medlem
    25 juni, 2007 vid 15:52

@pjoter 392348 wrote:

åååh va du vill åka på lör morgon istället för fre kväll. 🙂

Mig spelar det ingen roll… men det hade ju varit gött om alla 4a drog sammtidigt
    i samma fula bil. Hade iof varit gött att komma upp pa natten så man kunde ta en eller frler bira innan man myser ner i det trånga utrymmet

• krillan82

Medlem
    25 juni, 2007 vid 19:03

Verkar som någon Martin från Lomma är på. Funkar nog skit bra. Vi får bestämma hur vi ska göa om vi ska köra på fredagkväll eller lördag morgon.

Ps Kom ihåg att jag har sagt att den är liten gammal och skitful. så ha inga lyxförväntningar…

• pjoter

Medlem
    25 juni, 2007 vid 20:08

kan som sagt inte på kvällen så måste ni åka på kvällen så tar jag egen bil upp. men hade varit gött å slippa de om de går.

• krillan82

Medlem
    25 juni, 2007 vid 20:22

@pjoter 392393 wrote:

kan som sagt inte på kvällen så måste ni åka på kvällen så tar jag egen bil upp. men hade varit gött å slippa de om de går.

Det är redan bokat, hur det än blir är det du och jag i ena sängen.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.