Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Venezuela 2005
- 
Gött då vågar man kanske beställa än Raven då!  
 Eh vilka, märken du föredrar eh har jag ingen aning om! vilka, märken du föredrar eh har jag ingen aning om! 
- 
där finns fler.. och jag kan ta upp varför jag tycker dem e bättre .. 
- 
Svar till: 
 där finns fler.. och jag kan ta upp varför jag tycker dem e bättre .. [/ QUOTE ] gor det da! 
- 
Nä vi orkar inte höra det då skall bara jag berätta varför Naish är bättre och då skall en annan som tycker att Cabrinha förklara det osv…. Saab eller Volvo det är upp till var och en. Vi har alla olika preferenser. 
- 
Svar till: 
 Nä vi orkar inte höra det då skall bara jag berätta varför Naish är bättre och då skall en annan som tycker att Cabrinha förklara det osv…. Saab eller Volvo det är upp till var och en. Vi har alla olika preferenser. [/ QUOTE ] men kan inte du forklara varfor naish ar battre da! med egna ord… 
- 
okej.. jag tar det kort. . för det första så var torchen väldigt slö kanske meningen men jag gilla det inte.. plus att den jevla 5:e linan tvinnar sig när man gör rotationer.. kunde ju bara satt dit en swirvel.. raven däremto gillar jag bättre doock så är den väldigt hård att köra och ostabilare än andra märken tex.. north EH cabrinha… likaså klyddar ju 5:e linan lika mycket här.. e det nått mer? 
Logga in för att svara.