• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2005 vid 19:46

Du måste va enda personen på konfen som inte surfar/kitar i så fall. Hur hamnar man här inne då?? Nice picture cool.gif
    Kelso

• pepa

Medlem
    5 december, 2005 vid 08:52

Jag hajjar, och jag är inte besviken…

• lindalove

Medlem
    5 december, 2005 vid 12:30

När kommer du att vara på Margarita?

Jag kom därifrån igår, har bott hos Danny på Warmsurf… men jag vet att det är fullt där i vår. Men däremot bodde där ett par som just nu bygger ett hus hundra meter därifrån och som också bygger rum för att hyra ut, och de planeras att bli färdiga i Mars.
    Om inte annat så finns Gaby’s grill, som ligger granne med Warmsurf… snacka med Gaby, hon kanske har något åt dig…

• pakke

Medlem
    5 december, 2005 vid 12:56

Om du hade kunnat maila adresserna till gaby eller telenummer? Hade varit underbat! pallefuling@hotmail.com
    Tackar på förhand

• cattisen

Medlem
    5 december, 2005 vid 15:46

Hehe ja.. och jag gillar att vara annorlunda cool.gif
    Jag hamna här för att jag surfa runt (men heeey; jag surfar ju!!!!) och sökte på Margarita elr något, och så va det någon här som skulle dit eller ja… oavsett. e här för att få info om Isla M, kanske träffa ngn trevlig prick (eller prickar!) som har lust att visa mig lite moves i knähögt vatten grin.gif

• kelso

Medlem
    5 december, 2005 vid 16:40

Dra senare, kommer va mer svenskar nere då. Hela göteborgsmaffian kommer i slutet på februari cool.gif

• pepa

Medlem
    5 december, 2005 vid 16:47

Åker man från Sverige för att träffa svenskar?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 december, 2005 vid 16:54

Nästan hela beerlanda surfers vilketfall wink.gif

Å pepä, man åker la för fean inte ner för att träffa någon överhuvudtaget(om man inte är i din sitts då, som har tjej där), man åker ju för fanken ner för att surfa cool.gif

• pepa

Medlem
    5 december, 2005 vid 17:13

Säg det till din kompis Kelso.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 december, 2005 vid 17:15

det skall jag göra.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 december, 2005 vid 17:16

Kelso, vi skall surfa, inte! träffa brudar.
    sen om man träffar nån brud är ju en annan grej..vilket nog är svårt att inte göra wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2005 vid 18:30

Hehe! Jag lär ju ha fett fokus på surf, men man har ju hormoner. cool.gif cool.gif
    En annan fick ju ett fett surf idag. Ha det fettcool.gif
    /Kelso

• cattisen

Medlem
    6 december, 2005 vid 09:37

Men ojojoj.. klart man reser ner för att träffa svenskar? crazy.gif Jag reser ner för att det som finns där nere inte finns här. Sen e det bonus att träffa ngn svensk för då kan man få lite tips på do´s and dont´s så kanske man slipper missa ngt eler bli lurad.
    Ni åker ner för att surfa. jag åker ner för att meditera o fundera över livet o dess förgänglighet. och för att spana då förståss grin.gif

• cattisen

Medlem
    6 december, 2005 vid 12:18

HAAAAAA jag behöver inte leta i blindo! DETTA är det jag ska söka efter,.. grin.gif

• surfmanj

Medlem
    6 december, 2005 vid 12:54

Ja det är precis vad ”vi” letar efter grin.gif

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.